48 εκατ. επενδύει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στην Ελλάδα

Ποιο είναι το πλάνο της εταιρείας – Ποιες είναι οι στόχοι αλλά και οι προοπτικές

 

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επεκτείνει το επενδυτικό της πλάνο φθάνοντας τα €48 εκατ. για την περίοδο 2015-2019, ενισχύοντας την παρουσία της στην Ελλάδα και τη δέσμευσή της στην προοπτική της εγχώριας αγοράς μπύρας.

 

Αύξηση 7% του αρχικού σχεδιασμού

 

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ενισχύει αποφασιστικά την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Ελλάδα, ανακοινώνοντας ότι το συνολικό επενδυτικό της πλάνο για την περίοδο 2015-2019 θα φτάσει τα €48 εκατ., αυξημένο κατά 7% σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό.

 

Η εταιρεία συνεχίζει να αποδεικνύει την αφοσίωσή της στις προοπτικές της ελληνικής αγοράς με τις επενδύσεις για το2019 να φθάνουν τα €12 εκατ., αυξημένες κατά €7 εκατ. σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό για το συγκεκριμένο έτος.

 

Συγκεκριμένα, το αυξημένο ποσό της επένδυσης θα διοχετευθεί σε νέες κεφαλαιουχικές δαπάνες στις εγκαταστάσεις παραγωγής της (Σίνδος και Ριτσώνα), με στόχο την ανάπτυξη υποδομών για την αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας της εταιρείας.

 

Εμπορικές επενδύσεις και ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων

 

Παράλληλα, μέρος των κεφαλαίων θα τοποθετηθεί σε εμπορικές επενδύσεις, καθώς και στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, για την πλήρη κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών/ πελατών, μέσω νέων λανσαρισμάτων.

 

Σε συνέχεια της θετικής οικονομικής επίδοσης για το 2017, όπου επιτεύχθηκε αύξηση του κύκλου εργασιών έναντι του 2016, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναμένει μονοψήφια αύξηση στον κύκλο εργασιών για το 2018.

 

Επιπρόσθετα, το οικονομικό αποτύπωμα της δραστηριότητας της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην ελληνική αγορά μέσω της φορολογίας, υπολογίζεται σε περισσότερα από €300 εκατ., για την περίοδο 2015-2018.

 

Η τεχνολογία DraughtMaster ™ αποτελεί βασικό άξονα στο κομμάτι των επενδύσεων, που είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη των τοποθετήσεων DraughtMaster™ κατά 44% για το 2018 σε σύγκριση με το 2017. Υπενθυμίζεται ότι η τεχνολογία DraughtMaster™ είναι ένα πρωτοποριακό παγκόσμια πατενταρισμένο σύστημα, που έφερε νέα δεδομένα στην εγχώρια αγορά μπύρας, ενώ αποτελεί επίσης μια φιλική προς το περιβάλλον επιλογή για τους πελάτες της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας σε ευθυγράμμιση με τα παγκόσμια πρότυπα αειφορίας.

 

Κύριος άξονας οι εξαγωγές

 

Οι εξαγωγές παραμένουν ζωτικής σημασίας για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 7% της παραγωγής της και το 2018 αναμένεται να επιτύχει αύξηση 17% σε σχέση με το 2017. Η ανάπτυξη και η εξαγωγή των ελληνικών brands FIX Hellas και Mythos αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Οι μάρκες-ορόσημο της εταιρίας ταξιδεύουν σήμερα σε περισσότερες από 35 αγορές, από τις οποίες οι σημαντικότερες είναι οι Γερμανία, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, Βουλγαρία, Ισραήλ και Κύπρος.

 

Υπέρβαση

 

Ο στόχος της εταιρείας για τα επόμενα 2 έτη -όσον αφορά στις εξαγωγές- είναι η υπέρβαση του ορόσημου του 1 εκατ. κιβωτίων, μέσω της ενίσχυσης των υφιστάμενων αγορών και της επέκτασης σε νέες αγορές.

 

-Οι επενδύσεις για το 2019 ανέρχονται σε €12 εκατ., αυξημένες κατά €7 εκατ. σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό

 

-Χαμηλή μονοψήφια αύξηση στον κύκλο εργασιών της εταιρίας εκτιμάται για το 2018

 

-Συνολική συνεισφορά άνω των €300 εκατ. στην ελληνική οικονομία,μέσω απόδοσης φόρων για την περίοδο 2015-2018

 

-Η τεχνολογία DraughtMaster™, τομέας εστίασης των επενδύσεων της εταιρίας,  σημειώνοντας αύξηση 44% το 2018 στις τοποθετήσεις έναντι του 2017

 

-Η εξαγωγική δραστηριότητα αναμένεται να παρουσιάσει αύξηση 17% το 2018 έναντι του 2017, με στόχο την υπέρβαση του 1 εκατ. κιβωτίων εντός της

επόμενης διετίας, μέσω της επέκτασής της σε 40 χώρες

 

Dejan Beko: Ώθηση σε νέες αγορές 

 

Ο Dejan Beko, Managing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας δήλωσε:«Έχοντας εμπιστοσύνη στις προοπτικές και τις ευκαιρίες του ελληνικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, ανακοινώσαμε σήμερα την επέκταση του 5ετούς επενδυτικού μας πλάνου, φθάνοντας τα 48 εκατ. ευρώ, με στόχο να υποστηρίξουμε περαιτέρω την παρουσία μας στην Ελλάδα. Είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι πως η δέσμευσή μας για επένδυση ύψους €12 εκατομμυρίων το 2019 θα είναι καταλυτική για την επόμενη ημέρα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην Ελλάδα, με γνώμονα τους  χιλιάδες καταναλωτές που επιλέγουν τα προϊόντα μας  καθημερινά. Είναι επίσης ιδιαίτερα ευχάριστο για εμάς, να βλέπουμε τη σταθερή αύξηση της δραστηριότητας των εξαγωγών μας, ταξιδεύοντας τις εγχωρίως παραγόμενες ελληνικές μπίρες της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Mythos και FIX Hellas,  σε περισσότερες από 40 αγορές σε όλο τον κόσμο -μέχρι τα τέλη του 2019- διεισδύοντας σε νέες αγορές».

 

 

 

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΑναγκαία η χρηματοδότηση Δ. Μακεδονίας για απεξάρτηση από λιγνίτη
Επόμενο άρθροΔεν στοιχειοθετείται «βιασμός» του 19χρονου κρατούμενου