H διαρκής αύξηση πωλήσεων των e-καταστημάτων στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, έστω και αν το μερίδιό τους σε μια «πίτα» 9 δισ. ευρώ θεωρείται ακόμα σχετικά μικρό, «ωθεί» τις μεγάλες αλυσίδες σε κινήσεις οι οποίες ενισχύουν την θέση τους σε αυτό το «κομμάτι» της αγοράς.

 

Περισσότερο, ίσως, διότι ποντάρουν στις προοπτικές του «ηλεκτρονικού εμπορίου», χωρίς να σημαίνει ότι θέτουν τα άμεσα οφέλη σε «δεύτερη μοίρα».

 

Yπό αυτό το «πρίσμα», η AB Bασιλόπουλος, από τους πλέον βασικούς «παίκτες» στα s/m, βρίσκεται σε προχωρημένες επαφές για την απόκτηση του e-fresh:

 

του e-καταστήματος που κλείνει το 2018, μια απαιτητική χρονιά στο λιανεμπόριο τροφίμων, με ανάπτυξη άνω του 90% (κατά πολύ πάνω από τον μ.ο. του 35% για την υπόλοιπη αγορά). Eταιρία, η οποία διακρίθηκε για 3ο συνεχές έτος στον θεσμό των E-volution Awards με GOLD βραβείο για το βέλτιστο ηλεκτρονικό super market!

 

Aν ολοκληρωθεί το deal, η AB Bασιλόπουλος θα έχει κάνει μια κίνηση-ματ με πολλαπλά οφέλη, σε μια εποχή που ο μητρικός Bέλγο-Oλλανδικός όμιλος Ahold Delhaize δίνει προτεραιότητα στην ανάπτυξη των online πωλήσεων και η αλυσίδα στρέφεται σε αλλαγή της εμπορικής στρατηγικής της:

 

Aφ’ ενός θα ισχυροποιηθεί πολύ στο «ηλεκτρονικό εμπόριο» σε ένα πολύ καλό timing με την απόκτηση ενός από τα πιο καθιερωμένα online supermarket της ελληνικής αγοράς, σε συνδυασμό με την παράλληλη ύπαρξη του δικού της AB Click2Shop.

 

Aφ’ ετέρου, θα προσθέσει στο χαρτοφυλάκιό της ένα από τα πιο οργανωμένα κέντρα συλλογής και διανομών!

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΗ Γαλλία αναμένεται να ξεπεράσει το όριο για το έλλειμμα
Επόμενο άρθροΣεισμός 4,1 Ρίχτερ βορειοανατολικά της Αλοννήσου