Μόνο με τα πολύ σοβαρά θέματα αξίζει ν’ αστειευτούμε. Εκτός του ότι με τα κωμικά είναι περιττό, διότι από μόνα τους βγάζουν εύκολο γέλιο, τα πραγματικά σοβαρά ζητήματα μας συντρίβουν με το βάρος τους, με τις επιπτώσεις που έχουν στη ζωή μας, οπότε το χιούμορ ενδείκνυται σαν φάρμακο, ως βοήθημα, για να μπορέσουμε να αντέξουμε την πραγματικότητα.

Και ποια είναι αυτή; Είναι η πραγματικότητα ενός όζοντος πολιτικού σκανδάλου που αφορά έναν διάσημο ηθοποιό, ο οποίος εξελέγη ευρωβουλευτής με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης με 162.974 ψήφους, από ισάριθμους άνδρες και γυναίκες ψηφοφόρους, που τον επιβράβευσαν για την ανδροπρέπεια και το σεξαπίλ του – εκτός και αν τον έστειλαν στην Ευρωβουλή για τις λαμπρές σπουδές του, το μεγάλο κοινωνικό του έργο, την επιστημονική του επάρκεια και τις αγωνιστικές του δάφνες, οπότε πάω πάσο…

Αυτός λοιπόν ο κοσμαγάπητος «Εραστής δυτικών προαστίων», όπως λεγόταν ένα δημοφιλές σίριαλ στη σεζόν 2004-5 στο οποίο πρωταγωνιστούσε, κατηγορείται για πρόκληση σωματικής βλάβης και βιασμό, έχει τεθεί εκτός του κόμματός του και έχει αποπεμφθεί από την ευρωομάδα του. Οι αντίπαλες πολιτικές δυνάμεις συμψηφίζουν το σκάνδαλο με παλιότερα δικά τους για να πουν «όλοι ίδιοι είμαστε», ενώ κάποιοι οπαδοί της παράταξής του φτάνουν στο εξωφρενικό σημείο να αναρωτηθούν στα social media, δήθεν χαριτολογώντας, «γιατί ένας θεός σαν κι αυτόν να βιάσει μια τέτοια σαύρα, όταν όλες οι γυναίκες πέφτουν στα πόδια του;». Βέβαια, το τεκμήριο της αθωότητας ισχύει για όλους, και εννοείται πως ένας όμορφος άντρας, ευρωβουλευτής ή όχι, δεν έχει λόγους να κακοποιήσει γυναίκες περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον άντρα.

Αυτά είναι λοιπόν τα σοβαρά θέματα, που λένε πολλά, αν μη τι άλλο για τα μπακαλίστικα, ψηφοθηρικά κριτήρια των κομμάτων στην επιλογή κάποιων υποψηφίων τους. Με αυτά τα θέματα καλούμαστε να αστειευτούμε, μπας και καταφέρουμε να τα μεταβολίσουμε στη συνείδησή μας. Την ευκαιρία μάς τη δίνει ένας χαρακτηρισμός για τον εν λόγω, που αλιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: κάποιοι τον είπαν κλαρινογαμπρό!

Η λέξη γεννήθηκε πριν από περίπου 10 χρόνια, κι αμέσως διαδόθηκε πολύ: μέχρι και ομώνυμη σελίδα στο Facebook εμφανίστηκε, ενώ το video clip «Κλαρινογαμπρός» σε στίχους και μουσική Χρήστου Λογοθέτη και ερμηνεία του ίδιου και της Κατερίνας Λογοθέτη είχε 1.636.700 views στο YouTube τον Οκτώβρη του 2013…

Ο κλαρινογαμπρός είναι η μετεξέλιξη του greek kamaki, του γκρικ λάβερ που κυνηγούσε τουρίστριες στα νησιά πριν από μισό αιώνα. Είναι ο υπερβολικά, σχεδόν γελοία αρρενωπός νεαρός της δεκαετίας του 2010, ο ντυμένος και χτενισμένος φανταχτερά, που συχνάζει σε πανηγύρια της επαρχίας (απ’ όπου και το κλαρίνο) για να γαμπρίσει, να γοητεύσει γυναίκες. Ο κλαρινογαμπρός επιδεικνύει στα μπαρ το εκτυφλωτικό γούστο του στο ντύσιμο και στα αξεσουάρ, ξέρει προσωπικά τον μπάρμαν και τα γκαρσόνια, ενώ περιφέρεται με τουπέ, σαν να του ανήκει το μαγαζί, για να κάνει εντύπωση, ώστε να τον προσέξουν οι γυναίκες. Ο κλαρινογαμπρός κάνει θόρυβο, προκαλεί – αλλά είναι «δήθεν».

Η ετυμολογία του κλαρινογαμπρού είναι επίσης διασκεδαστική: το κλαρίνο, το πνευστό μουσικό όργανο, προέρχεται από το ιταλικό «clarino», από το λατινικό «clarus», που είναι ο «καθαρός», ο «ηχηρός», ενώ ο γαμπρός, δηλαδή ο άντρας που νυμφεύεται ή που πρόκειται να νυμφευθεί, ετυμολογείται από το αρχαίο «γαμβρός», από το ρήμα «γαμώ», που σημαίνει νυμφεύομαι…

Πηγή:efsyn

Προηγούμενο άρθροΤα πιο συχνά λάθη που κάνουμε με τα αντικαταθλιπτικά φάρμακα
Επόμενο άρθρο10 εύκολοι τρόποι για να εκπαιδεύσετε εκ νέου τον εγκέφαλό σας για απώλεια βάρους