Δεν έχουν τέλος οι απάτες και τα μηνύματα phishing στο κινητό ή τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία των Βολιωτών, με τους επίδοξους απατεώνες να βρίσκουν συνεχώς νέους τρόπους για να εξαπατούν. Τις τελευταίες ημέρες, αρκετοί Βολιώτες έλαβαν e-mail δήθεν από την Εθνική Τράπεζα για πληρωμή, που δήθεν απορρίφθηκε κατά τη μεταφορά στον τραπεζικό τους λογαριασμό. Οι παραλήπτες του μηνύματος καλούνται να κάνουν «κλικ» και να ακολουθήσουν οδηγίες για επεξεργασία της πληρωμής.

Το μήνυμα έχει ως εξής:

«National Bank of Greece, μια εισερχόμενη μεταφορά στον λογαριασμό σας απορρίφθηκε λόγω πιθανών σφαλμάτων στο προφίλ σας. Κάντε κλικ εδώ και ακολουθήστε τις οδηγίες για την επεξεργασία της πληρωμής. Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που μπορεί να προκάλεσε. Χαιρετισμοί, National Bank of Greece».

Αυτού του είδους τα μηνύματα μοιάζουν πολύ με όσα στέλνουν οι τράπεζες στους πελάτες τους και έχουν το ύφος πραγματικών email.
Σε πολλές περιπτώσεις, το υποψήφιο θύμα λαμβάνει email από δήθεν λογαριασμό τράπεζας.

Σε περίπτωση που το θύμα πατήσει το link, μεταφέρεται σε ιστότοπο που του ζητείται να καταχωρήσει προσωπικά δεδομένα, όπως το username και τον κωδικό πρόσβασης. Έτσι, οι επιτήδειοι έχουν πλήρη έλεγχο του λογαριασμού.

Οι επιτήδειοι είναι πλέον ιδιαίτερα εφευρετικοί και θύματα πέφτουν ακόμα και άτομα εκπαιδευμένα στη χρήση του διαδικτύου.

Χρησιμοποιούν ονόματα: Οργανισμών, Τραπεζών, Εταιρειών διανομής, Συνδρομητικών καναλιών και Υπηρεσιών (π.χ gov.gr)
Ζητούν να πατήσουν κάποιον σύνδεσμο για επιβεβαίωση στοιχείων και παίρνουν κωδικούς από e banking ή pin καρτών, αποσπώντας μεγάλα χρηματικά ποσά

Για τη προστασία σας θα πρέπει να:
Μην ανοίξετε κανένα συνημμένο αρχείο του μηνύματος
Μην επιλέξετε τυχόν προτεινόμενο σύνδεσμο (link)
Διαγράψετε αμέσως το μήνυμα, καθώς είναι πλαστό και περιέχει κακόβουλο περιεχόμενο

Προηγούμενο άρθροTo πρόγραμμα του υποψήφιου βουλευτή του ΜέΡΑ25 – Συμμαχία για τη Ρήξη Κρίτωνα Αρσένη για τον Βόλο
Επόμενο άρθροΕντός της ημέρας η απόφαση