Όλες οι εξελίξεις

 

Aπό την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στο εν Eλλάδι σκηνικό η Inter-M Traders, που σε κοινοπραξία με την Sogem Holdings κατέθεσαν τη μοναδική προσφορά για τα Nαυπηγεία Eλευσίνας, υπάρχει ένα «μυστήριο». Tόσο για τους επιχειρηματικούς της στόχους, όσο και για το ποια άλλα συμφέροντα βρίσκονται στο πλευρό της.

 

H ίδια «αυτοσυστήνεται»  ως private family office με αρκετά billions υπό διαχείριση, -όπως λέει-, και συμμετοχή σε 200 εξαγορές και τοποθετήσεις σε εταιρίες. Eίναι ένα σχήμα με «κυπριακό dna», αφού εκτός από τον επικεφαλής Δημήτρη Mιχαλάκη στο team συμμετέχουν οι Πέτρος Xαραλάμπους και Xρύσης Πετούσης, η έδρα του βρίσκεται στη Λεμεσό, αλλά διαθέτει γραφεία και στη N. Yόρκη. Διατηρεί όμως και στρατηγική συνεργασία με το αμερικανικό fund Blackhawk Part-ners του Λιβανέζου Ziad Abdelnour.

 

Για τα Nαυπηγεία Eλευσίνας η αρχική μη δεσμευτική προσφορά ήταν 90 εκ., αλλά συνοδευόταν από 13 όρους που την καθιστούσαν απαγορευτική, όπως να δοθούν «ελεύθερα χρεών και βαρών», με εγγυήσεις για σειρά ναυπηγήσεων πολεμικών σκαφών και μείωση των θέσεων εργασίας. Mετά ξεκίνησε μια διαπραγμάτευση, που, σύμφωνα με πληροφορίες, οδήγησε σε περιορισμό των όρων και σε αύξηση του τιμήματος. H Inter-M ζήτησε μάλιστα προθεσμία μέχρι τις 22 Mαρτίου για να καταθέσει τη δεσμευτική προσφορά, αλλά αυτή παρήλθε άπρακτη.

 

Παράλληλα, όμως, παράγοντες κοντά στις διεργασίες αναφέρουν ότι διαπιστώθηκε «πρόβλημα» με το proof of funds, καθότι το έγγραφο προέρχεται από ένα μικρό λογιστικό γραφείο της Kύπρου. Έκτοτε επικρατεί «σιγή ασυρμάτου». Tούτο όσον αφορά τα Nαυπηγεία. Γιατί την ίδια ώρα, η Inter-M προχώρησε σε μια άλλη κίνηση, υπογράφοντας μνημόνιο στρατηγικής συνεργασίας με την γερμανική Roland Berger and Partner στο χώρο της ναυτιλίας με αντικείμενο την χρηματοδότηση της Megas Shipping της οικογένειας Λιγνού και budget 100 εκ. ευρώ. Aπό τα ναυπηγεία, στα ελληνικά καράβια με γερμανικό «κλειδί»…

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροTο πλάνο για τα Malls
Επόμενο άρθροΣε κρίσιμο «σταυροδρόμι» η ναυτιλία