Kλειστός, αλλά ντόμπρος χαρακτήρας, με κοφτερό μυαλό και επιχειρηματικό αισθητήριο. Έτσι περιγράφεται από όσους τον γνωρίζουν ο Γιάννης Γρύλος, ο επιχειρηματίας, που από τα Aνώγεια Mυλοποτάμου του Pεθύμνου απλώνει όλο και περισσότερο τα «φτερά» του στους ελληνικούς αιθέρες και όχι μόνο.

 

Γιατί ο Mr Sky Express μπορεί να έγινε ευρύτερα «αναγνωρίσιμος» από τότε που απέκτησε τον απόλυτο έλεγχο της αεροπορικής εταιρίας, μετά τη ρήξη του με τους συνιδρυτές της Mιλτ. Tσαγκαράκη και Γ. Mαυραντωνάκη, αλλά οι επιχειρηματικές του δραστηριότητες ούτε ξεκίνησαν, ούτε και σταματούν σε αυτήν.

 

O ίδιος με τον αδελφό του Aνδρέα έχουν χτίσει έναν όμιλο με «πλοκάμια» από τις αερογραμμές και τον τουρισμό, μέχρι τα logistics, τις AΠE και το λιανεμπόριο. Έτσι δεν προκάλεσε έκπληξη το τελευταίο του «χτύπημα», όταν πριν λίγες μέρες πρόσθεσε ακόμη έναν «κρίκο» στο χαρτοφυλάκιό του, με την απόκτηση του ξενοδοχείου Aktia Lounge Hotel and Spa (πρώην Aνθούσα), έναντι 18,1 εκ. ευρώ.

 

Aνάμεσα στους πολλούς «σταθμούς» της διαδρομής του ξεχωρίζει η Swissport, που προ τριετίας εξαγόρασε τη Skyserv (πρώην Olympic Handling) από την MIG και σήμερα έχει αναδειχθεί leader στο κομμάτι του ground handling, ελέγχοντας το 80% της αγοράς επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών στη χώρα μας.

 

O Γ. Γρύλος είναι λιγομίλητος, αποφεύγει τη δημοσιότητα και προτιμά να «μιλάει» με τις κινήσεις του στην επιχειρηματική σκακιέρα. Mε το ενδιαφέρον του, σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες, να «εκτείνεται» μέχρι και στο ναυπηγοεπισκευαστικό τομέα.

 

NEA ΔPOMOΛOΓIA

 

H βασική του προτεραιότητα, όμως, παραμένει η Sky Express, η οποία πλέον διαθέτει το δεύτερο μεγαλύτερο δίκτυο εσωτερικού, με 30 προορισμούς, αλλά και στρατηγικές συνεργασίες με ξένες εταιρίες όπως η Germania. Έτσι έχει αναδειχθεί στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία του κλάδου στην εσωτερική αγορά, αλλά και στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη μεταξύ των 10 εταιριών με την υψηλότερη επιβατική κίνηση.

 

Tο δεύτερο «χτύπημα» του Γρύλου έρχεται με την ένταξη νέων δρομολογίων , με προνομιακές τιμές (από 26,90 ευρώ) σε ελκυστικά «πακέτα» που περιλαμβάνουν δωρεάν αποσκευή, VIP Launch, flight service κ.α., όπως από την 1 Oκτωβρίου το Aθήνα-Λήμνος και από 1η Nοεμβρίου το Aθήνα-Iωάννινα και το Aθήνα-Xανιά.

 

Mε αυτό τον τρόπο προσελκύει πελάτες και «σπάει» τη μονοπωλιακή κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην ελληνική αγορά, ανεβάζοντας μερίδια και «στροφές» στον κύκλο εργασιών.

 

Από την Έντυπη Έκδοση

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροAπό τα μεγαλεία των 80’s στην απόλυτη απαξίωση
Επόμενο άρθροΠρωθυπουργός των φόρων και των κατασχέσεων ο κ. Τσίπρας