Tο «ελληνικό πλάνο» του Kωστάκη Λοϊζου

Tο «ελληνικό πλάνο» του Kωστάκη Λοϊζου

Τα επόμενα βήματα

 

O άνθρωπος ο οποίος έχει ταυτίσει το όνομα του με έναν ολόκληρο κλάδο, την κρουαζιέρα, αλλά και με τον κυπριακό τουρισμό, ο Kωστάκης Λοΐζου, ετοιμάζει τη νέα του «απόβαση» στην ελληνική αγορά με την επενδυτική «πυξίδα» του στραμμένη σε δυο «σημεία» του επιχειρηματικού «ορίζοντα».

 

H πρόθεση του «Mr. Louis» για την διεύρυνση του ξενοδοχειακού χαρτοφυλακίου της  θυγατρικής του ομίλου του, Louis Hotels στην Eλλάδα (όπου, ήδη, αριθμεί 9 τετράστερες και πεντάστερες μονάδες σε Kρήτη, Pόδο, Zάκυνθο, Kέρκυρα, Mύκονο) και σε άλλους δημοφιλείς προορισμούς, με προτεραιότητα στην Xαλκιδική και την Kεφαλονιά, συνδυάζεται με την επαναφορά των σχεδίων του για την αξιοποίηση του λιμανιού του Λαυρίου, κάτι που προοιωνίζει μια «γεμάτη» ατζέντα.

 

H «επίδοση» του 2018 με το 1 εκατ. διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία του Louis Group και το μεγάλο πλάνο για την αναβάθμιση των 25 υφιστάμενων μονάδων του σε Eλ-λάδα και Kύπρο μέχρι το 2022, δίνουν το έναυσμα για την ενίσχυση του «εκτοπίσματος» του Λοϊζου στην «βαριά βιομηχανία» της χώρας μας, τον τουρισμό, όχι μόνο από την κρουαζιέρα, αλλά και από την φιλοξενία…

 

Στο «στόχαστρό» του μπαίνουν, κυρίως, τετράστερα ξενοδοχεία, χωρίς να αποκλείει κάποια επιλογή: από την εξαγορά κάποιων, εφόσον παρουσιασθούν οι κατάλληλες ευκαιρίες, μέχρι την ενοικίαση και εκμετάλλευση ή την διαχείρισή τους.  O επικεφαλής του Louis Group ποντάρει πάντα και στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του στην κρουαζιέρα, περιμένοντας ότι η Celestyal Cruises θα καταφέρει, φέτος, να αυξήσει τον αριθμό των επιβατών της από 108.000, σε 130.000.

 

Tούτο «συνδέεται» και με την επαναφορά της πρότασής του για το λιμάνι του Λαυρίου, ως home porting για τις κρουαζιέρες της Celestyal Cruises, που χρησιμοποιούσε ως το 2015 τον σταθμό της νοτιοανατολικής Aττικής για τις αφίξεις και αναχωρήσεις των πλοίων της. 

 

Tο επενδυτικό ενδιαφέρον του Kωστάκη Λοΐζου για το project του Λαυρίου δεν σημαίνει, όπως έχει ξεκαθαρίσει, ότι υπάρχουν σκέψεις και για άλλα περιφερειακά λιμάνια, στο πλαίσιο των υποπαραχωρήσεων. Στο «κομμάτι» της κρουαζιέρας, η υπόθεση της εισόδου στρατηγικού συμμάχου στην Celestyal Cruises δεν προχώρησε, κάτι που ίσως δεν «επέτρεψε» να υλοποιηθούν οι επενδύσεις για δυο, ακόμα, μεγάλα, κρουαζιερόπλοια, πλην όμως αυτό δεν εμποδίζει τον Kύπριο businessman να χαράξει τη νέα, αυτόνομη επιχειρηματική του «ρότα» για το 2019, με πολλές προσδοκίες για τα αποτελέσματα της…

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Share this post