Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκε η μετοχή της Costamare μετά την ανακοίνωση ενός εντυπωσιακού deal για ένα συμβατικό πλοίο της, τινάζοντας την μπάνκα. H ναυτιλιακή εταιρία με επικεφαλής τον Kωνσταντίνο Kωνσταντακόπουλο «επιστρέφει» στις διαλύσεις πλοίων, σπάζοντας το φράγμα των 500 δολ. ανά ldt, σε μια συμφωνία που ανάλογή της δεν υπήρξε από το τέλος του 2014, όπως υποστηρίζουν ναυτιλιακοί αναλυτές. Έτσι, ο τίτλος της βρέθηκε στα 6,51 δολ. με την χρηματιστηριακή της αποτίμηση πάνω από τα 670 εκατ. δολ. συγκεντρώνοντας τα βλέμματα των διεθνών επενδυτών. H πώληση του πλοίου «MSC Koroni» για scrap σε ινδική εταιρία έναντι 502 δολ. ανά Idt, γεγονός που θα αποφέρει έσοδα 8 εκατ. δολ. στα ταμεία της εισηγμένης στην αμερικανική χρηματαγορά, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο και τη ρευστότητά της, δεν είναι η μοναδική που έχει πραγματοποιήσει. Έχει προχωρήσει και σε άλλες ανάλογες κινήσεις, έστω και λιγότερο εντυπωσιακές. Πριν από τρεις μήνες, πούλησε για διάλυση ένα μικρότερο πλοίο, το Padma έναντι 450 δολ. ανά Idt, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2014 και πάλι η Costamare- και πάλι συναλλασσόμενη με ινδική εταιρία- πούλησε το «Akritas» έναντι 508 δολ. ανά Idt.

 

Από την Έντυπη Έκδοση

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροH διπλή «ανάγνωση» για την Dynagas
Επόμενο άρθροΠαραιτήθηκε ο πρόεδρος της Ιντερπόλ