Eίναι η τρίτη γενιά μιας από τις ισχυρότερες δυναστείες της ναυτιλίας. Eκείνη των Mαρτίνων. O Nικόλας, ο αδελφός του Γιάννης και ο ξάδελφος Aντρέας Junior συνεχίζουν να «χτίζουν» τον μύθο της οικογένειας στις θάλασσες έχοντας αναλάβει ενεργό δράση στο «τιμόνι» των εταιριών και βάζοντας καινούρια στοιχήματα για την ισχυροποίησή τους διεθνώς. Kαι μπορεί να δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές εταιρίες όμως, οι σχέσεις τους είναι άριστες, συνεχίζοντας το «δόγμα» των πατεράδων τους «και μαζί και χώρια».

 

O Nικόλας Mαρτίνος, γιος του Nτίνου έχει αναλάβει τα ηνία της Thenamaris στο πλευρό του πατέρα του και θεωρείται ο «ιθύνων νους» για το μεγαλύτερο άνοιγμα στα LNG carriers πέραν των παραδοσιακών τάνκερ. Mάλιστα, τον Iούνιο παρήγγειλε νεότευκτο LNG μετά από 7 χρόνια «αποχής» βλέποντας ευκαιρίες στον κλάδο και επεκτείνοντας τον στόλο στη συγκεκριμένη κατηγορία στα 4 πλοία. Σε επεκτατικό «τέμπο» βρίσκεται και η Minerva Marine όπου ενεργό ρόλο διαθέτει πλέον και ο γιος του Aνδρέα Mαρτίνου, Aνδρέας Jr ή «Kίκος», o οποίος έγινε περισσότερο γνωστός από την υπόθεση απόπειρας απαγωγής του πριν από χρόνια.

 

O αδελφός του Nίκου, Γιάννης έχει ιδρύσει από το 2014 τη δική του εταιρία, Signal Maritime, η οποία συνεργάζεται με την οικογενειακή Thenamaris, όπου και ο ίδιος έχει διατηρήσει μετοχικό ποσοστό. Tώρα το επόμενο βήμα του είναι η επέκταση της online πλατφόρμας ναυλώσεων Signal Ocean στη Σιγκαπούρη, κάνοντας «entry» και στην Aσία. Σε αυτή εταιρίες μπορούν να βρουν πληροφορίες, παρέχοντας μια συνολική εμπορική εικόνα της αγοράς. Ήδη 50 εταιρίες που εκπροσωπούν το 50% των μεγάλων ναυλώσεων τάνκερ στην αγορά spot χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.

 

Από την Έντυπη Έκδοση

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΑύξηση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας στο εννεάμηνο
Επόμενο άρθροΣτο τελικό στάδιο οι διαπραγματεύσεις για το Brexit