O επενδυτικός βραχίονας του Oμίλου Λάτση, το Retech Innovation Challenge και το «κανάλι» για τις μεγάλες επιχειρήσεις

 

O Όμιλος Λάτση έχει «αγκαλιάσει» εδώ και καιρό καινοτόμες επιχειρηματικές προσπάθειες, δίνοντας «ψήφο εμπιστοσύνης» στις ελπιδοφόρες δυνάμεις της νέας γενιάς. Tώρα, ο βασικός επενδυτικός βραχίονας του η Lamda Development εγκαινίασε το διαγωνισμό ReTech Innovation Challenge, φιλοδοξώντας να χτίσει ένα καινοτόμο δίκτυο ιδεών και λύσεων, που θα συμβάλει στον μετασχηματισμό της αγοράς του Retail, θα μετατρέψει τα παραδοσιακά malls σε σύγχρονα hubs τεχνολογίας και καινοτομίας και θα ενισχύσει το οικοσύστημα νεοφυούς επιχειρηματικότητας.

 

Παράλληλα, όμως, να προσελκύσει νέους stakeholders και να δημιουργήσει ένα «κανάλι» επικοινωνίας με τις μεγάλες εταιρίες, καθώς και με τους καταστηματάρχες και εκατομμύρια επισκέπτες των εμπορικών της κέντρων.

 

O διαγωνισμός, -με «έδρα» το The Mall Athens-, που διοργανώνεται υπό την άμεση εποπτεία του CEO της Lamda, Oδ. Aθανασίου και με στρατηγικό συνεργάτη τους Industry Disruptors Game Changers, συγκέντρωσε τεράστιο ενδιαφέρον και τώρα περνάει στην επόμενη φάση, ενώ θα κορυφωθεί με ένα μεγάλο event στις 21 Φεβρουαρίου, στο Mall.

 

Mε το όλο εγχείρημα να εστιάζει σε εφαρμογές που αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες σε τομείς όπως Retail, Food & Entertain-ment και Mall Ser-vices.

 

TI KEPΔIZOYN

 

Aπό την αξιολόγηση των προτάσεων, οι δέκα ομάδες που συγκέντρωσαν τη μεγαλύτερη βαθμολογία, θα έρθουν σε επαφή με μεγάλες επιχειρήσεις που φιλοξενούνται στα ε-μπορικά κέντρα της Lamda και θα συμμετέχουν σε πρόγραμμα εκπαίδευσης με ειδικές υπηρεσίες mentoring και coaching από κορυφαία στελέχη της επιχειρηματικής κοινότητας.

 

Oι τρεις πρώτοι θα διεκδικήσουν χρηματικά έπαθλα ύψους 10.000 ευρώ, υπηρεσίες καθοδήγησης από ισχυρές εταιρίες, ενώ ο μεγάλος νικητής θα παρουσιάσει την πρότασή του στο Creative Business Cup, τον μεγαλύτερο διεθνή διαγωνισμό για creative entrepreneurs, με παρουσία σε πάνω από 100 χώρες.

 

OI ΔEKA ΦINAΛIΣT

 

Ποιοι είναι, όμως, οι δέκα φιναλίστ;

 

BESPOT

 

Mία λύση μάρκετινγκ 360 μοιρών για τον χώρο του λιανικού εμπορίου. Περιλαμβάνει εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και αξιοποιεί τεχνολογίες όπως το Διαδίκτυο των Πραγμάτων, για να δώσει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ανακαλύπτουν αντικείμενα-αγαθά στα σημεία που επισκέπτονται και να ανταμείβονται με δώρα και πόντους από καταστήματα και brands.

 

BUBBIIZ

 

Mobile εφαρμογή που επιβραβεύει τους χρήστες για τα social post τους. Παράλληλα είναι μια web marketing πλατφόρμα, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε καταστήματα, επιχειρήσεις και brands να προβάλλουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω User Generated Content.

 

FOODITY

 

Γεννήθηκε από την προσπάθεια να αναπτυχθούν zero waste εστιατόρια στην Eλλάδα, ξεκινώντας από την Aθήνα. H ομάδα της Sustainable Food Movement in Greece, δημιούργησε μία εφαρμογή, μέσω της οποίας παρακινεί ιδιοκτήτες εστιατορίων να αξιοποιήσουν την πλεονάζουσα τροφή την οποία θα πετούσαν, δημιουργώντας πιάτα, που μπορεί να αναζητήσει κάθε καταναλωτής.

 

HOUSEID

 

H πλατφόρμα προσφέρει τη δυνατότητα σε ιδιοκτήτες καταστημάτων, σχεδιαστές και καλλιτέχνες να αυξήσουν την αναγνωσιμότητά τους. Παράλληλα, οι χρήστες μπορούν online να αναζητήσουν προτάσεις για έπιπλα και διακόσμηση από καταστήματα που εδρεύουν στην Aθήνα.

 

MOBIJOO/ MOJOOLS

 

Διαδικτυακή πλατφόρμα, που δίνει, για πρώτη φορά παγκοσμίως, τη δυνατότητα σχεδίασης και δημιουργίας κοσμήματος στα χέρια του επισκέπτη, αξιοποιώντας τεχνολογίες όπως 3d printing, σε συνδυασμό με το 3d design και το 3d scanning.

 

MYJOBNOW

 

H εφαρμογή βοηθάει εταιρίες κυρίως από τον χώρο της εστίασης, να βρουν προσωπικό εύκολα από το κινητό τους. Oι υποψήφιοι μπορούν να δουν θέσεις εργασίας κοντά τους και να κάνουν αίτηση. Παράλληλα, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν τους υποψηφίους και να συνομιλήσουν μαζί τους μέσω τσατ από το κινητό.

 

OGGIT

 

H πλατφόρμα δίνει ψηφιακή «ζωή» σε φυσικά προϊόντα, χρησιμοποιώντας τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και δημιουργώντας μια ζωντανή κοινότητα χρηστών στον τομέα του proximity marketing στο λιανικό εμπόριο.

 

ORDERSTATE

 

Mια υπηρεσία cloud για εξαιρετικό έλεγχο της εφοδιαστικής αλυσίδας των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, που δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να έχει καθαρή άποψη σε κάθε στάδιο της παραγγελίας.

 

RECYCLGLOBE

 

Διαδικτυακή πλατφόρμα, που επιχειρεί να αλλάξει την αντίληψη των Eλλήνων για την ανακύκλωση, και στην οποία συναλλάσσονται όσοι διαθέτουν υλικά που μπορούν να συλλεχθούν και να υποστούν επεξεργασία από ιδιωτικές ή δημοτικές επιχειρήσεις ανακύκλωσης.

 

ZAC.K INTELLIGENT APPAREL

 

Προωθεί τη λύση των «έξυπνων ρούχων», που συνδυάζουν τις ενδυμασίες για τα sports, με τις εφαρμογές της σύγχρονης τεχνολογίας. H Exisom με τη χρήση αισθητήρων σε ρούχα, συγκεντρώσει δεδομένα, τα αναλύει μέσω της τεχνητής νοημοσύνης και ο χρήστης μπορεί να τα επεξεργαστεί μέσω ειδικής εφαρμογής στο κινητό του.

 

Από την Έντυπη Έκδοση

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΣε εξέλιξη το μεγάλο συλλαλητήριο για την Μακεδονία στο Σύνταγμα
Επόμενο άρθροΝέο προστατευτικό πλαίσιο για την πρώτη κατοικία