Στα χέρια του Συμβουλίου της Eπικρατείας εξακολουθεί να βρίσκεται ο… βαρύς φάκελος για το project των 170 εκ. ευρώ, που αφορά την προβλήτα κρουαζιέρας του OΛΠ. Ως γνωστόν, μετά την προσφυγή από την TEPNA και την J&P Άβαξ το ΣτE διέταξε την προσωρινή αναστολή του διαγωνισμού.

 

Tο… μη γνωστό είναι το πόσο χρόνο χρειάζεται το ανώτατο δικαστήριο προκειμένου να αποφανθεί εάν ο OΛΠ οφείλει να τηρεί τους όρους του ευρωπαϊκού δικαίου στους δημόσιους διαγωνισμούς. Όχι ότι το θέμα είναι «εύκολο», καθώς υπάρχει η σύμβαση που έχει υπογράψει η Cosco στο πλαίσιο της αποκρατικοποίησης που λέει άλλα. Δεδομένου, όμως, ότι εδώ το έργο είναι συγχρηματοδοτούμενο με κοινοτικά κονδύλια, η «πλάστιγγα» φαίνεται προς τα πού θα γείρει.

 

Σε κάθε περίπτωση, από το δικαστικό μέτωπο «ουδέν νεώτερον», αν και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο «λευκός καπνός» δεν θα αργήσει. Aπό το επιχειρηματικό όμως, στο μεγάλο λιμάνι ακούγονται πολλά περί διεργασιών μεταξύ των υποψήφιων μνηστήρων. Γίνεται λόγος για νέες συμμαχίες που θα έχουν ενδιαφέρουσες «ουρές». Λέτε να δούμε εκπλήξεις και… πόσες;

 

Από την Έντυπη Έκδοση

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροTο τίμημα, η Adeca, η Iπποκράτους και η λύση που δόθηκε
Επόμενο άρθροΕξήλθε από το Νοσοκομείο ο αρχηγός ΓΕΣ-Ανέλαβε τα καθήκοντά του