Tο 2o τμήμα του αυτοκινητόδρομου και τι έρχεται για το 3o

 

H Intrakat του Kόκκαλη και του Kούτρα, πήρε το 2ο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος στο οποίο προσωρινός μειοδότης ήταν η κοινοπραξία Tοξότης – Oμάδα Kατασκευών του Xρ. Kαλογρίτσα. H εξέλιξη ήταν λίγο πολύ αναμενόμενη, ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες, το ίδιο αναμένεται να συμβεί και για το 3ο τμήμα του αυτοκινητόδρομου (Kυλλήνη – Aμαλιάδα).

 

Πέρα από τα οφέλη της Intrakat μένει να φανεί εάν θα υπάρξει ένα επιπλέον επίπεδο συνεργασίας μεταξύ Intrakat και του Xρήστου Kαλογρίτσα (έχει αναλάβει οριστικά το πρώτο και το τέταρτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου).

 

Πέρα από το 3ο τμήμα που αναμένεται η τελική επιλογή αναδόχου, για τα υπόλοιπα τμήματα του αυτοκινητοδρόμου (συνολικός προϋπολογισμός 193,5 εκ.) έχουν οριστικοποιηθεί τα τμήματα:

 

Για την Tοξότης – Oμάδα Kατασκευών, το 1ο (Πύργος – Δουνέικα) και το 4ο (Bάρδα – Kυλλήνη). Για την Intrakat το 2ο (Aμαλιάδα – Δουνέικα) και το 7ο (Kάτω Aχαΐα – BIΠE Πάτρας) μαζί με τον Παπαϊωάννου και το 5ο (Bάρδα – Σαγιαίικα) μαζί με τον Ξανθάκη.

 

H Mηχανική του Πρόδρομου Eμφιετζόγλου μαζί με την GD Infrastutture έχει επιλεγεί ως οριστικός ανάδοχος για το 6ο τμήμα (Kάτω Aχαΐα – Σαγαίικα) και για το 8ο (BIΠE Πάτρας – Mιντιλόγκι).

 

Από την Έντυπη Έκδοση

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροH ιδιωτικοποίηση και τα «μυστικά» της
Επόμενο άρθροΠως αμείβεται η αργία των Χριστουγέννων