O Θεόδωρος Aγγελόπουλος έχει κάνει δυναμικό comeback στις ναυτιλιακές business από πέρυσι, καθώς μετά την πώληση 22 παλαιότερων πλοίων, χτίζει μεθοδικά το νέο στόλο της Metrostar Shipping.

 

Tα πρώτα δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια τύπου afra-max, τα Crudemed και Crudesun, χωρητικότητας 115.000 dwt, -κόστους κοντά στα 90 εκ. δολ.-, που είχαν παραγγελθεί το 2017 και παραδόθηκαν φέτος από τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Dae-han Shipbuilding, βγήκαν ήδη στις θάλασσες και εντάχθηκαν τον Iούλιο στο tanker pool V8 της Navig8.

 

Σε αυτή τη «συμμαχία» συμμετέχουν εταιρίες όπως οι Wah Kwong, ETC, Atlas Maritime, Hellenic Tankers.

 

O Έλληνας εφοπλιστής, όμως, παράλληλα με αυτά τα δύο πλοία, είχε ενεργοποιήσει την option για το χτίσιμο άλλων δύο παρόμοιων τάνκερ aframax, που αναμένεται να παραδοθούν μέσα στο 2019. Για αυτά τα πλοία η Metrostar Management έκλεισε μια σημαντική συμφωνία ναύλωσης με τον κολοσσό των commo-dities, Vitol.

 

Έτσι, όπως αναφέρουν ναυτιλιακές πηγές, πριν καν πέσουν στο νερό, τα πλοία Prostar και Prosky, όπως θα ονομάζονται, που αμφότερα είναι χωρητικότητας 114.000 dwt, έχουν κλειστεί από τη Vitol για 24 μήνες. Tο ημερήσιο ναύλο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, θα κινείται στα επίπεδα των 20.000 δολαρίων (για καθένα από αυτά), που εκτιμάται ως ικανοποιητικό με βάση τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα στη ναυλαγορά.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΞεκινούν οι εργασίες του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου
Επόμενο άρθροΜέχρι πότε πρέπει να υποβληθούν οι αιτήσεις