Την πλάτη της σε ευρωπαϊκές επιδοτήσεις ύψους 1,1 δισ. ευρώ υποχρεώθηκε να γυρίσει η Tesla. Οι επιδοτήσεις θα της δίδονταν για το νέο μέγα εργοστάσιο μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, που ετοιμάζεται να λειτουργήσει στο Βερολίνο.

Η εταιρεία του Έλον Μασκ είχε υποβάλλει αίτηση για τις επιδοτήσεις στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος για τη δημιουργία μονάδων για μπαταρίες ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη.

Όμως, η ένταξη στο πρόγραμμα περιλαμβάνει συγκεκριμένους όρους, τους οποίους πλέον η Tesla δεν εκπληρώνει λόγω της σημαντικής καθυστέρησης που έχει καταγραφεί στην ολοκλήρωση της μονάδας.

Δεν πληροί τους όρους

Συγκεκριμένα, νομικές και όχι μόνο διαμάχες που αφορούν την κατασκευή της μονάδας στη συγκεκριμένη τοποθεσία, έξω από την πόλη, σημαίνει πως η εταιρεία θα ξεκινήσει την παραγωγή οχημάτων, πριν την παραγωγή μπαταριών, κάτι που συνιστά παραβίαση των όρων που θέτει το ευρωπαϊκό πρόγραμμα.

Έτσι, το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών επιβεβαίωσε νωρίτερα πως η Tesla δεν θα μπορέσει να διεκδικήσει τα κονδύλια αυτά, τα οποία θα δοθούν σε έτερα project.

O ίδιος ο Μάσκ έχει εκφράσει ανοιχτά τη δυσφορία του για τις καθυστερήσεις που έχουν σημειωθεί στην έναρξη λειτουργίας της μονάδας, καταγγέλλοντας την πολύπλοκη γραφειοκρατία του γερμανικού κράτους.

Επίσης, είναι δυσαρεστημένος με το γεγονός πως οι εργαζόμενοι πρόκειται, τις επόμενες ημέρες, να συνεδριάσουν για την εκλογή εργατικού συμβουλίου, το οποίο θα λειτουργεί σαν συνδικάτο.

Όσον αφορά το θέμα των επιδοτήσεων, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, μέσα από tweet του, προσπάθησε να παρουσιάσει το θέμα ως απόφαση της εταιρείας, προκειμένου να απαντήσει στους επικριτές που την θέλουν να εξαρτάται από κρατικές επιδοτήσεις.

«Ήταν ανέκαθεν άποψη της Tesla πως όλες οι επιδοτήσεις θα πρέπει να καταργηθούν και αυτό περιλαμβάνει τις τεράστιες επιδοτήσεις για τον κλάδο του πετρελαίου και φυσικού αερίου» σχολίασε.

Πηγή: ΟΤ

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΦως στο Τούνελ – Μυστήριο για την αγνοούμενη μητέρα στην Κω – «Την είχαν απειλήσει πριν εξαφανιστεί…»
Επόμενο άρθροΒουτιά 13% στο πετρέλαιο – Πώς θα απαντήσει ο ΟΠΕΚ