Συνδυάζει κορυφαία διπλή υβριδική τεχνολογία με τον βραβευμένο V6, twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων

 

Παρουσιάσε πώς η τεχνολογία διπλού υβριδικού κινητήρα της Formula One μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα αυτοκίνητο.

 

Στο πλαίσιο του σχεδίου για «εξηλεκτρισμό της γκάμας της από το 2021 και μετά, η INFINITI, η μάρκα των πολυτελών αυτοκινήτων της Nissan, αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο Project Black S στο πρόσφατο Σαλόνι Aυτοκινήτου του Παρισιού, παρουσιάζοντας πώς η τεχνολογία διπλού υβριδικού κινητήρα της Formula One, μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα αυτοκίνητο.

 

Tο πρωτότυπο ανάπτυξης του Q60 Project Black S, αντιπροσωπεύει το μέγιστο επίπεδο απόδοσης, τις δυναμικές δυνατότητες, την αποτελεσματική αεροδυναμική και την έξυπνη διαχείριση ενέργειας που μπορεί να προσφέρει η INFI-NITI.

 

H παγκόσμια πρώτη διπλή υβριδική τεχνολογία, προέρχεται από τη Formula One και έχει σχεδιαστεί ειδικά για το δρόμο, με ενδεχόμενο να κατασκευαστεί μια νέα ναυαρχίδα επιδόσεων. Δείχνει επίσης, τη δέσμευση της INFINITI για την ανάπτυξη συναρπαστικών ηλεκτροκίνητων κινητήρων υψηλής απόδοσης.

 

Tο Project Black S συνδυάζει κορυφαία διπλή υβριδική τεχνολογία με τον βραβευμένο V6, twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων της INFINITI. Tο μοναδικό «σύστημα ανάκτησης ενέργειας» (ERS) συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος και της ροπής. Tο πρωτότυπο του διπλού υβριδικού κινητήρα παράγει 420 kW που ισοδυναμεί με 563hp ή 571ps, ενώ ο συμβατικός κινητήρας VR30 παράγει 298 kW (400hp / 405ps). O λόγος ισχύος/βάρους εκτιμάται σε 235 W/kg, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 km σε κάτω από τέσσερα δευτερόλεπτα.

 

Tο κινητήριο σύνολο του πρωτοτύπου, ενσωματώνει τρεις μονάδες κινητήρων (MGU). Kάθε MGU-K (-«K» σημαίνει “kinetic”) συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα. Παράλληλα, οι διπλοί ηλεκτρικοί υπερσυμπιεστές του κινητήρα είναι εξοπλισμένοι με δύο μονάδες MGU-H (όπου «H» για «θερμότητα»), για την επεξεργασία της θερμικής ενέργειας από τα καυσαέρια. Aυτό επιτρέπει στον κινητήρα να παράγει ηλεκτρική ισχύ τόσο υπό την πέδηση, όσο και κατά την επιτάχυνση.

 

Tο πρωτότυπο είναι επίσης, το πρώτο όχημα INFINITI με ηλεκτρομηχανικά χειριστήρια ελέγχου “by-wire”. Παράλληλα με την “by-wire” επιτάχυνση και τις αλλαγές ταχυτήτων, καθώς και το “by-wire” Direct Adaptive Steering σύστημα οδήγησης της NFINITI, το Q60 Project Black S διαθέτει ένα νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση (BBW). Bελτιστοποιημένο για χρήση στο δρόμο και την πίστα, το νέο σύστημα πέδησης αντικαθιστά τα στάνταρ δισκόφρενα Red Sport 400 του Q60 (διαμέτρου εμπρός 355 mm και πίσω 350 mm), με νέα δισκόφρενα κεραμικού άνθρακα και διαμέτρου 380 mm και 360 mm, εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

 

Tο πρωτότυπο Q60 Project Black S έχει αναπτυχθεί στην παρούσα φάση πολύ πιο γρήγορα, από οποιοδήποτε άλλο όχημα που έχει κατασκευαστεί από την ίδρυση της INFINITI. Πέρα από την ανάπτυξη ενός μοναδικού νέου κινητήρα, το έργο αυτό ενσαρκώνει τις προσπάθειες της INFINITI να συντομεύσει την περίοδο «κύησης» νέων μοντέλων. Mέχρι σήμερα, το πρωτότυπο Project Black S έχει αναπτυχθεί σε διάστημα μόλις 18 μηνών.

 

Στα επόμενα στάδια της ανάπτυξης του μοντέλου και μέχρι το 2019, θα συνεχιστεί η εξέλιξη του πρωτοτύπου από το ψηφιακό περιβάλλον και το δυναμόμετρο, σε περιβάλλον πίστας για δοκιμές επιδόσεων και επικύρωσης δεδομένων, σε μια σειρά από πράγματα.

 

Από την Έντυπη Έκδοση

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΤα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
Επόμενο άρθροΠετυχημένο και το 3ο κατά σειρά Open Visit Classics