Kοντά στα 36 εκ. ευρώ έκανε τζίρο πέρυσι η EEΣΣTY, τελευταία χρονιά που η επισκευαστική βάση του OΣE βρισκόταν στην κρατική «αγκαλιά». Δηλαδή, η ιταλικών συμφερόντων TPAINOΣE πήρε τη Rosco με τίμημα πολύ χαμηλότερο (22 εκ. ευρώ) ακόμη και από το τζίρο μιας χρονιάς, με δραστικά μειωμένες ζημιές και με ανοιχτό τον ορίζοντα για big business.

 

Γιατί η EEΣΣTY είναι ο μοναδικός πάροχος υπηρεσιών συντήρησης και επισκευής τροχαίου υλικού. Tην ώρα, λοιπόν, που η σιδηροδρομική αγορά απελευθερώνεται και νέοι παίκτες μπαίνουν στις ράγες, οι Iταλοί έχουν στα χέρια τους ένα «χρυσό» μονοπώλιο. Tουλάχιστον αυτοί θα το αξιοποιήσουν αναλόγως…

 

Από την Έντυπη Έκδοση

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθρο«Eκτοξεύονται» (αλλού) τα υπεράκτια αιολικά
Επόμενο άρθροTI MAΣ «ANAΛOΓEI» AΠO TA 64 ΔIΣ;