Έχουν περάσει σχεδόν τέσσερις μήνες από την ημέρα που ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας «αναβάθμισε» τον κορωνοϊό σε πανδημία, γεγονός που γονάτισε την παγκόσμια οικονομία. Πανδημία η οποία εξελίχθηκε από ένα σοκ μικρής διάρκειας και ελεγχόμενου ρίσκου σε ύφεση μακράς διάρκειας.

Οι ναυλαγορές “ταξιδεύουν” σε δύσκολες θάλασσες. Η ναυλαγορά ξηρού φορτίου συνεχίζει να κινείται σε ένα περιβάλλον “αταξίας” όπως επισημαίνουν διεθνείς οικονομικοί αναλυτές. Το πισωγύρισμα είναι καταστροφικό και για τα capesizes που είναι φορτηγά χωρητικότητας 180.000 τόνων.

Η εβδομάδα 11-17 Μαίου για την οποία υπάρχουν στοιχεία θεωρείται καταστροφική για τα Capesize που έπεσαν κατά 94%!!! με την εβδομάδα 4-8 Μαΐου. Πιο συγκεκριμένα από τις 461 μονάδες κατέρρευσε η ναυλαγορά του BCI στις 26!!!

Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr

Ειδήσεις σήμερα:

Καταδίωξη αλά Χόλιγουντ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης

Επιχείρηση «τουρισμός»: Οι πράσινες, οι κόκκινες και οι κίτρινες οι χώρες

Normal People: Στο… Pornhub κατέληξαν οι καυτές σκηνές σεξ της πετυχημένης σειράς του BBC Three

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΒόλος: Προφυλακίστηκε ο 52χρονος για τη διακίνηση ηρωίνης – Έκρυψε το σακίδιο στον Προφήτη Ηλία για 100 ευρώ
Επόμενο άρθροΜαρίνες & Yachting στην εποχή του κορωνοϊού – Η επόμενη μέρα