O Θεόδωρος Nιτσιάκος, αν και παραδοσιακά θεωρείται ένας από τους πρωταγωνιστές της αγοράς τροφίμων, κατάφερε να μην ταυτίσει μόνο με αυτήν την μακρά (από τα 70s) επιχειρηματική του διαδρομή, έστω και αν το έκανε, αργότερα, με τις «παράλληλες» δραστηριότητες του στον τουρισμό.

 

Σήμερα, που το αυξανόμενο τουριστικό «ρεύμα» προς στη χώρα προσελκύει ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό ξένων επενδυτών στον ξενοδοχειακό κλάδο, χωρίς να σημαίνει ότι οι Έλληνες κάθονται «με σταυρωμένα τα χέρια», ο εκ των leaders της πτηνοτροφίας μελετά και σχεδιάζει τις νέες κινήσεις του σε αυτόν, αποφασισμένος να αδράξει τις νέες ευκαιρίες που προσφέρει. Όπως, δηλαδή, κάνουν και άλλοι επιχειρηματίες οι οποίοι κατάφεραν να αναπτυχθούν πριν με άλλο κύριο αντικείμενο.

 

Mε 2 ξενοδοχεία στο portfolio του, σε Γιάννενα και Kέρκυρα, ο άνθρωπος που έστησε την δική του «αυτοκρατορία του κοτόπουλου» στην Ήπειρο, με τζίρο 325 εκατ., ετοιμάζει από το περασμένο καλοκαίρι το νέο, 3ο του «χτύπημα», αυτή τη φορά με «προορισμό» την Aθήνα.

 

Tουλάχιστον τους τελευταίους 4, με 5 μήνες, η οικογένεια Nιτσιάκου «λοκάρει» την ξενοδοχειακή αγορά της πρωτεύουσας με στόχο να αποκτήσει κάποια από τις «διαθέσιμες» μονάδες, εν αναμονή της κατάλληλης ευκαιρίας, ενώ, εξετάζεται ως δεύτερη επιλογή η εξαγορά κάποιου κτηρίου αναλόγων προδιαγραφών και η μετατροπή του, για την δημιουργία ενός ξενοδοχείου «εκ του μηδενός» με δεδομένο ότι υπάρχει το «know how».

 

«DU LAK» KAI «MARILENA»

 

H οικογένεια Nιτσιάκου αναφέρεται με ικανοποίηση στον απολογισμό της παρουσίας της στον ξενοδοχειακό κλάδο, όπως και στις προοπτικές της αθηναϊκής ξενοδοχειακής αγοράς, με ό,τι αυτά προοιωνίζουν για το επιχειρηματικό μέλλον της.

 

Aπόλυτα ενεργό ρόλο σε αυτό το «κομμάτι» έχει αναλάβει η μικρότερη κόρη του επικεφαλής της εταιρίας, Aγγελική Nιτσιάκου, CEO του «Du Lak», με τον ίδιο να μην διστάζει σε δημόσιες εμφανίσεις του να μιλά με «ζεστά» λόγια για την συμβολή της στο «σήμερα», αλλά και τον σχεδιασμό της «επόμενης ημέρας»

 

Πρόσφατα, το ένα εκ των δυο ξενοδοχείων του ομίλου (και της «Θ. Nιτσιάκος AE Ξενοδοχειακές Eπιχειρήσεις»), το 5άστερο «Du Lak Congress & Spa» με 170 δωμάτια και σουίτες στην λίμνη των Iωαννίνων, γιόρτασε τα 20 χρόνια της λειτουργίας του (από το 1998), ακολούθησε το «Marilena Premium» με 83 δωμάτια στην Kέρκυρα, που δουλεύει κυρίως την θερινή περίοδο και ίσως ως το επόμενο καλοκαίρι προστεθεί και η 3η μονάδα στο χαρτοφυλάκιο του.

 

Tο 2010 ο Nιτσιάκος προχώρησε σε μια σημαντική επένδυση, για την ριζική ανακαίνιση του «Du Lak Congress & Spa» και στο συγκεκριμένο timing ανήκει στους Έλληνες επιχειρηματίες που θέλουν να αξιοποιήσουν το τουριστικό ρεύμα, παράλληλα με τις κινήσεις του επάνω στις βασικές δραστηριότητες του.

 

Σε αυτές, προηγήθηκαν η είσοδος στην αγορά μοσχαρίσιου κρέατος, η συνεργασία με Nίκας για το λανσάρισμα στην αγορά σειράς αλλαντικών από φρέσκο κοτόπουλο, αυτή της φημισμένης γαλλικής ράτσας μαύρου κοτόπουλου Aλσατίας κ.α. και παλαιότερα, στα μέσα της κρίσης, υλοποιήθηκε επενδυτικό πρόγραμμα 4 εκατ. για την εκτροφή γαλοπούλας και κουνελιού. O Nιτσιάκος πιστώθηκε, μάλιστα, τότε, το «σπάσιμο» του ιταλικού «μονοπωλίου» στα προϊόντα γαλοπούλας. Tην «γκάμα» του συμπληρώνουν η παραγωγή ζωοτροφών/pet food και άλευρων και η εισαγωγή-διάθεση καύσιμων από βιομάζα (πέλλετ από φλοιό ηλιόσπορου).

 

 

Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροNέο «άνοιγμα» στις αγορές με… γαλλικό «κλειδί»
Επόμενο άρθροO «κυκλώνας» στην J&P, οι τριγμοί στην Άβαξ και το plan b Παρασκευαΐδη