H Mitsubishi στην προσπάθειά της να υποστηρίξει τους στόχους και τα πλάνα της αποφάσισε να ιδρύσει έναν ολοκληρωμένο οργανισμό πωλήσεων και μάρκετινγκ στην Ευρώπη που θα εστιάζει στους δείκτες απόδοσης και τις ανάγκες των πελατών.

 

Στο Άμστερνταμ θα βρίσκεται το γραφείο του προέδρου και CEO, το ενισχυμένο τμήμα πωλήσεων και μάρκετινγκ, το νομικό τμήμα και τον τομέα δημοσίων σχέσεων, ενώ κοντά στο Μάαστριχ θα βρίσκεται το ευρωπαϊκό κέντρο ανταλλακτικών, συνολικού εμβαδού 55.000 m2, για τις δραστηριότητες After Sales, χρηματοοικονομικών και ελέγχου, ανθρωπίνων πόρων και πληροφορικής. Επιπλέον ιδρύθηκε και ένα ειδικό τμήμα ηλεκτρικών οχημάτων για να τονώσει την θέση της Mitsubishi στην ευρωπαϊκή αγορά που κατέχει με το Outlander PHEV από το 2013.

 

 

 

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΟ κατάλογος με τα σχολεία που δεν θα λειτουργήσουν την Τετάρτη
Επόμενο άρθροΞεκινά στην ΠΓΔΜ η συζήτηση για αναθεώρηση του Συντάγματος