Πρωταγωνιστικό ρόλο στο μερίδιο των ετήσιων πωλήσεων αμερικανικών εταιριών στον τομέα των καταστημάτων πώλησης έτοιμου φαγητού και πίτσας είχε  η κινεζική αγορά.

 

Μεταξύ αυτών, η KFC είδε την κινεζική αγορά, να έχει την πρώτη θέση στις πωλήσεις του παγκόσμιου δικτύου των καταστημάτων της, με μερίδιο 27%, που ήταν υψηλότερη κατά δέκα ποσοστιαίες μονάδες, από τις πωλήσεις της εταιρίας στην αμερικανική αγορά.
Για τις πωλήσεις της Pizza Hut, η κινεζική αγορά είχε την δεύτερη θέση στις πωλήσεις της εταιρίας, με μερίδιο πωλήσεων 17%, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία για την πορεία των πωλήσεων το 2018.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΠροχωρά το επενδυτικό σχέδιο του μητροπολιτικού υδατοδρομίου στην Ελευσίνα
Επόμενο άρθροΥπερτριπλασιάστηκαν τα περιστατικά ιλαράς στην Ευρώπη-Η θέση της Ελλάδας