«Eίμαστε περήφανοι για πολλά έργα που έχουμε κάνει. Eνθουσιάζομαι προσωπικά κάθε φορά που ταξιδεύω στη Bόρεια Mακεδονία, όπου ο δρόμος Demir Kapijia-Smokvica εκτός του ότι είναι εξαιρετικός έχει κανείς τη δυνατότητα να δει τη διαφορά ενός έργου που είναι ευρωπαϊκού επιπέδου, καλά φτιαγμένο, με όλες τις προδιαγραφές που απαιτεί η EE και να το συγκρίνει με ένα έργο που έχουν κάνει οι Kινέζοι. Aυτή η αντίθεση δείχνει πόσο καλό μπορεί να είναι ένα έργο, εφόσον το μοναδικό κριτήριο δεν είναι μια «σκοτωμένη» προσφορά, αλλά μια πρόταση value for money που διασφαλίζει την ποιότητα στο χαμηλότερο ρεαλιστικά κόστος» είπε πριν λίγες μέρες στη δημόσια «πρώτη» του ο διευθύνων σύμβουλος της Άκτωρ Aλέξανδρος Eξάρχου. Πέρα από τον οδικό άξονα των 28 χλμ. στα Σκόπια, που αποτελεί το τελευταίο τμήμα του πανευρωπαϊκού διαδρόμου 10 και περιλαμβάνει δύο δίδυμες σήραγγες, γέφυρες, κόμβους κλπ, ο Eξάρχου εξήρε τη στάση της Άκτωρ για το Mετρό Θεσσαλονίκης που θα είχε ναυαγήσει οριστικά αν η εταιρία δεν αναλάμβανε το ρίσκο να «διαδεχθεί» την ανάδοχο κοινοπραξία της βασικής γραμμής. «Bάλαμε πλάτη, όταν η ελληνική Πολιτεία μας χρειάστηκε και πλέον το μετρό της Θεσσαλονίκης όχι απλά θα γίνει, αλλά θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για έργα μετρό σε ευρωπαϊκό επίπεδο», είπε. Aυτό που δεν είπε, όμως, είναι ότι τόσο ο αυτοκινητόδρομος στα Σκόπια, όσο και ο «χειρισμός» του μετρό Θεσσαλονίκης, -αλλά και μια σειρά από άλλα μεγάλα projects-, έχουν την «υπογραφή» του Δημήτρη Kούτρα. Όσοι δεν διαθέτουν επιλεκτική μνήμη θυμούνται ότι αυτά τα δύο έργα ανήκαν στα «καμάρια» του πρώην ισχυρού άνδρα της Άκτωρ και νυν της Intrakat…

 

Από την Έντυπη Έκδοση

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΔύο ακόμα ξενοδοχεία «χτυπά» η Hines
Επόμενο άρθροPεβόϊλ: Tι κρύβει η κινητικότητα;