Μοιράσου το άρθρο:

Λίγες εβδομάδες μετά την παρουσίαση της καμπάνιας Lesvos: After all, its still the Aegean για την προβολή και προώθηση της Λέσβου ωςδιακριτού προορισμού,τα μέλη του Φορέα Τουρισμού Μολύβου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την εφαρμογή της στρατηγικής και τα έως τώρα αποτελέσματά τηςστην κατάμεστη συνεδριακή αίθουσα του ξενοδοχείου Δελφίνιατο Σάββατο 3 Μαρτίου.

Αρχικά οι εξωτερικοί συνεργάτες του Φορέαπαρουσίασαν την νέα έκδοση της ιστοσελίδας www.theotheraegean.comη οποίασυνεχώςανανεώνεταικαι λειτουργεί ως βασικός κόμβος πληροφοριών για την ΛέσβοΟ επισκέπτης της ιστοσελίδας (και εν δυνάμει επισκέπτης της Λέσβου)μπορεί να βρει σε αυτή πληροφορίες για τις διαφορετικές περιοχές του νησιούτις κάθετες αγορέςτις εκδηλώσεις άλλα και συγκεντρωμένεςπληροφορίες ειδικού ενδιαφέροντοςόπως είναι για παράδειγμα τα Μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροιοι ναοί και τα μοναστήριακαι οι παραλίες.Επιπλέονστην ιστοσελίδα του Lesvos, The Other Aegean, οι επισκέπτες μπορούν να βρουν χρήσιμες πρακτικές πληροφορίεςόπως για παράδειγματο πως μπορεί να επισκεφθεί την Λέσβομε διαδραστικό χάρτη για τις απευθείας πτήσεις από Ευρωπαϊκές χώρες προς το νησίάλλα και τον μεγάλοοδηγό επιχειρήσεωνμελών του δικτύου σε 9 διαφορετικές κατηγορίεςδιαμορφωμένες ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες των επισκεπτών τουπροορισμού.

 Στη συνέχεια έγινε η παρουσίαση της καμπάνιας του Lesvos: After all, its still the Aegean στα social media. Ήδηκατά τον πρώτο μήνα εφαρμογήςτης νέας στρατηγικής τα αποτελέσματα της στοχευμένης προώθησης του προορισμού είναι εμφανήμε το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου πουενδιαφέρεταιαναζητεί πληροφορίες για τη Λέσβο στην ιστοσελίδα της καμπάνιας και αποτελεί τους εν δυνάμει επισκέπτες του νησιού να αυξάνεταισυνεχώς.  

 Η καμπάνιαωστόσοδεν περιορίζεται μόνο στο internet. Έγινεεπίσηςπαρουσίαση έντυπων εφαρμογών (αφίσες, banners, διαφημίσεις σε οχήματα,σήμανση επιχειρήσεων μελών του Δικτύου Lesvos the othe Aegean , προϊόντων κλπκαι ανακοινώθηκε η τοποθέτηση διαφημίσεων σε κομβικάσημεία πολιτιστικού & τουριστικού ενδιαφέροντος .Επιπλέονπαρουσιάστηκε και η ανεξάρτητη παρουσία (branding, ιστοσελίδες, social media) τωνμεγάλων εκδηλώσεων του Φορέα Τουρισμού Μολύβου και των συνεργατών τουοι οποίες προωθούν την πολιτιστική ανάπτυξη του νησιού καιαποτελούν πόλο έλξης επισκεπτών από όλο τον κόσμο.

 Η παρουσίαση έκλεισε με αναφορά στους τρόπους με τους οποίους κάθε ένα από τα περισσότερα από 400 μέλη του δικτύου Lesvos, The Other Aegean μπορεί να συνεισφέρει στην προσπάθεια ανάδειξης της Λέσβου ως προορισμόΆλλωστετο Lesvos: After all, its still the Aegean και όλεςοι εφαρμογές και εκδηλώσειςαποτελούν συνέχεια του brand, που έχει δημιουργηθεί από το 2012 για τη Λέσβοαποτελεί προϊόν μακροχρόνιαςέρευνας και επεξεργασίας και ήδη εφαρμόζεται και συνδιαμορφώνεται μέσω διαβουλεύσεων τόσο από τον Φορέα Τουρισμού Μολύβουόσο και απότους άλλους συνεργαζόμενους φορείς και τα μέλη τουςφέρνοντας τα αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα.

Μοιράσου το άρθρο:

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΕνημέρωση της 98ΑΔΤΕ για βολές σε “Μερσίνια” και “Καμένο Δάσος”
Επόμενο άρθροΜέχρι 17 Ιουνίου οι εγγραφές στο εσπερινό ΕΠΑΛ – ειδικότητες