Αρκετοί είναι οι έμποροι του Βόλου, που σκέπτονται να δημιουργήσουν στο «άψε σβήσε» ηλεκτρονικό κατάστημα, που μέχρι στιγμής δεν διέθεταν, σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου, Απόστολο Οντόπουλο, καθώς τα εμπορικά καταστήματα παραμένουν κλειστά στα πλαίσια των μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού.

«Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι σαν να έχει κανείς μια δεύτερη επιχείρηση», ανέφερε ο κ. Οντόπουλος, μιλώντας σήμερα στο ΡΑΔΙΟ Β.Ε.ΡΑ. Σύμφωνα με τον ίδιο, το ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτεί αρκετό χρόνο, ώστε να κατασκευαστεί σωστά και να μπορέσει να προσφέρει κέρδος στην επιχείρηση και οι βιαστικές αποφάσεις για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, όχι μόνο δεν θα βοηθήσουν τον καταστηματάρχη, αλλά ίσως του προκαλέσουν και μεγαλύτερα προβλήματα.

Μόλις το 20% των βολιώτικων εμπορικών καταστημάτων διαθέτουν και ηλεκτρονικό κατάστημα, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις του κ. Οντόπουλου, ενώ περίπου το 60% διαθέτουν σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram) μέσω των οποίων οι περισσότεροι έρχονται σε επαφή με τους πελάτες εν καιρώ κορωνοϊού.

Τα περισσότερα καταστήματα στην αγορά του Βόλου μετρούν τις «πληγές» τους, με το μέλλον να είναι αβέβαιο λόγω της πανδημίας, ενώ την ίδια στιγμή η κίνηση του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αυξηθεί σημαντικά, σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου, με τους περισσότερους Βολιώτες καταστηματάρχες να λειτουργούν μέσα από το Facebook και το Instagram.

Προηγούμενο άρθροΤα μέτρα προστασίας του προσωπικού των ΕΔ έχουν αποδώσει
Επόμενο άρθρο«Bλέπει» Σεμέδο η Σπόρτινγκ Λισαβόνας