Το όνομα του έχει συνδεθεί με το Πάσχα. Ο Πέτρος Γαϊτάνος παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή του Open, «Open Ελλάδα» και στους Σπύρο Χαριτάτο και Γιώργο Καραμέρο και εξήγησε γιατί είπε το «ναι» στα διαφημιστικά σποτάκια και τόνισε γιατί δεν τον ενοχλεί που τα Μέσα Ενημέρωσης τον εμφανίζουν κυρίως την πασχαλινή περίοδο.

«Η αλήθεια είναι ότι έχω συνεχείς προτάσεις, όλο το χρόνο για να εμφανίζομαι στα Μέσα Ενημέρωσης αλλά αυτό το κάνω όταν έχω να πω κάτι. Και εμφανίζομαι πολύ αυτή την περίοδο και γιατί εσείς με τιμάτε και με καλείτε σε τόσο πολλές εκπομπές αλλά και γιατί αυτή η περίοδος είναι τόσο δυνατή και τόσο ουσιαστική.

Το έχω κάνει από καρδιάς εδώ και 25 χρόνια που επικοινωνώ συνεχώς και δισκογραφικά και με συναυλίες και από τα Μέσα Ενημέρωσης αυτή μου τη σχέση με τα Πάθη του Χριστού, και την Ανάσταση, που βγαίνει αυθόρμητα. Ξέρετε πώς το καταλαβαίνω εγώ; Είναι σαν έναν αθλητή ο οποίος ενώ πηγαίνει σε διάφορους παγκόσμιους αγώνες, όταν έρχονται οι Ολυμπιακοί, επειδή είναι κάτι που έχει μεγάλη έμφαση και προβολή φαίνεται σα να είναι ο αθλητής των Ολυμπιακών» ανέφερε ο καλλιτέχνης και πρόσθεσε: «Δεν πολυεμφανίζομαι, θα εμφανιστώ όταν υπάρχει λόγος. Σήμερα το κάνω γιατί είναι ότι αγαπώ περισσότερο. Εκεί είναι επικεντρωμένη η καρδιά μου και έχει σχέση και με την καλλιτεχνική μου δουλειά πέρα από την πνευματική».

Σε ερώτηση των δημοσιογράφων για τα διαφημιστικά σποτάκια στα οποία πρωταγωνιστεί και έχει γίνει μεγάλη συζήτηση γύρω από αυτά, ο Πέτρος Γαϊτάνος απάντησε πως: «Δεν έκανα αυτά τα σποτάκια επειδή σκέφτομαι ότι θα υπάρχει κάτι καλό ή κακό σε σχέση με μένα.

Το περσινό έγινε γιατί υπήρχε μια διάθεση να κάνουμε κάτι με χιούμορ, το οποίο όμως ήταν και αρκετά προσεγμένο.

Φέτος, όμως, έγινε τελευταία στιγμή λόγω του ότι ήταν κλειστά τα μαγαζιά. Μου ζήτησαν οι άνθρωποι να γίνει ένα σποτάκι που να εκφράζουμε την κοινωνική μας αλληλεγγύη και τη διάθεση να ενταχθούμε σε αυτό που λέει το Μένουμε Σπίτι. Ότι κρατάμε δηλαδή τους κανόνες υγιεινής.

Ήταν μια πολύ ωραία ευκαιρία να γίνει αυτό με σκοπό να χαλαρώσει λίγο ο κόσμος. Εκεί δηλαδή που πέφτουν εμπορικές διαφημίσεις να πέφτει και αυτό το σποτάκι που έμμεσα όχι άμεσα έχει εμπορικό χαρακτήρα και μπορεί λίγο τον κόσμο να τον κάνει να χαμογελάσει και να χαλαρώσει» ανέφερε μεταξύ άλλων.

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΆνοιξε η πλατφόρμα για αυτοαπασχολούμενους και επιχειρήσεις
Επόμενο άρθροΕς αύριον τα σπουδαία για την επανεκκίνηση της Μπουντεσλίγκα