Δεν θα δημιουργηθεί το εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Βόλο κι έτσι χάνεται η επένδυση των 100 εκ. Αιτία φαίνεται να είναι, η μη εξυπηρέτηση των αναγκών της επένδυσης, η θαλάσσια υποδομή,ή, καλύτερα η……μη υποδομή και γι’ αυτό θα γίνει στη Βόρεια Ελλάδα.

Στο εργοστάσιο της θ’ απασχολούνται σχεδόν 1.000 εργαζόμενοι ενώ έμμεσα θα ξεπερνούν τους 5.000. Η ετήσια παραγωγή οχημάτων υπολογίζεται μεταξύ 30.000 – 45.000 μονάδων.

Κι ενώ φορείς του Βόλου τόνιζαν πως θα στηρίξουν ένα τέτοιο εγχείρημα, φαίνεται πως αυτό δεν θα χρειαστεί, μιας και σύμφωνα με δημοσίευμα του newsauto.gr ο Βόλος και η Πάτρα, που ήταν από τις επικρατέστερες πόλεις να φιλοξενήσουν την επένδυση, απορρίφθηκαν. Σύμφωνα με την ίδια ιστοσελίδα η πρώτη περίπτωση, αυτή του Βόλου, απορρίφθηκε γιατί δεν εξυπηρετούσε τις ανάγκες η θαλάσσια υποδομή ενώ η πόλη της Πάτρας έδειξε πως το τελικό budget θα ανέβαινε αρκετά ψηλά.

Το δημοσίευμα αναφέρει ότι υπάρχουν  δύο υποψήφιες περιοχές που θα κατασκευαστεί το εργοστάσιο  στη Βόρεια Ελλάδα και μέσα στο καλοκαίρι θα οριστικοποιηθεί ποια θα φιλοξενήσει το εργοστάσιο αυτοκινήτων της Next.e.Go. Η μία πόλη διαθέτει λιμάνι και εξυπηρετεί σημαντικές ανάγκες, ενώ η δεύτερη μπορεί να μην διαθέτει υποδομές (π.χ. λιμάνι, σταθμός τρένων κ.λπ.) αλλά βρίσκεται σε τέτοιο σημείο που δίνει κίνητρα για επενδύσεις. Πρόθεση των Γερμανών είναι να ξεκινήσουν την κατασκευή του εργοστασίου το ερχόμενο φθινόπωρο.

Προηγούμενο άρθροΠανεπιστήμιο Μακεδονίας: Υπάρχουν θετικές διατάξεις στο ν/σ, αλλά…
Επόμενο άρθροΗ Φιορεντίνα κλείνει τον Γιόβιτς με δανεισμό από τη Ρεάλ Μαδρίτης