«Στήλη άλατος» έμεινε ζευγάρι Βολιωτών, που διατηρεί κατοικία στο Μούρεσι Πηλίου, όταν συνειδητοποίησε πως πλήρωνε για σύνδεση internet, που όμως είχε διακοπεί, εξαιτίας αβλεψίας εργολάβου του ΟΤΕ!

Πιο συγκεκριμένα, το ζευγάρι διαμένει μόνιμα στον Βόλο. Στο Μούρεσι μεταβαίνει συχνά, καθώς είναι η πατρική κατοικία του συζύγου της οικογένειας, για αυτό και αποφάσισαν να έχουν μόνιμη σύνδεση. Την περασμένη Κυριακή μόλις μετέβη το ζευγάρι στο πατρικό σπίτι δοκίμασε μία δυσάρεστη έκπληξη. Το internet είχε κοπεί. Οι λογαριασμοί ήταν όλοι πληρωμένοι.

Εκπληκτο το ζευγάρι επικοινώνησε χθες με την Cosmote για να ζητήσει διευκρινίσεις. H εταιρεία απέστειλε τεχνικό στο χωριό για να εξακριβώσει τι έχει συμβεί.

Το ζευγάρι δεν πίστευε στα αφτιά του όταν άκουσε τον λόγο για τον οποίο δεν υπάρχει σύνδεση με το internet.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο ιδιοκτήτης παρακείμενου ξενώνα έκανε αίτηση στον ΟΤΕ για τη μεταφορά ενός στύλου επειδή ενοχλούσε, όπως υποστήριξε. Η μεταφορά του στύλου έγινε από τον εργολάβο, κανείς όμως δεν φρόντισε να ενημερώσει τον εργολήπτη, ότι μέσω του συγκεκριμένου στύλου γίνεται η παροχή ψηφιακού σήματος σε ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή.

Το ζευγάρι των Βολιωτών διαμαρτυρήθηκε έντονα στην Cosmote αλλά και τον ΟΤΕ. Η ταλαιπωρία που θα υποστεί προκειμένου να επανέλθει το internet είναι μεγάλη.
«Δίχως δική μας υπαιτιότητα τρέχουμε και δεν φτάνουμε», επισήμανε ο 53χρονος Βολιώτης, ιδιοκτήτης του ακινήτου στο Μούρεσι. «Θα πρέπει να ενημερωθούμε για πόσο διάστημα πληρώνουμε λογαριασμούς δίχως να υπάρχει σύνδεση internet και η εταιρεία να αναλάβει τις ευθύνες της. Δεν μπορεί να εμπαίζονται οι πελάτες με αυτόν τον τρόπο», κατέληξε ο ίδιος.

Προηγούμενο άρθροΔήμαρχος Π. Φαλήρου στο OT FORUM: Η «έξυπνη» πλατφόρμα για την ψηφιακή υγεία
Επόμενο άρθροΤουρκία: Την έκδοση 33 προσώπων που ανήκουν στο PKK και το Fetö ζητά η Αγκυρα από την Σουηδία και την Φινλανδία