Από το Βόλο άνοιξε ο ΣΕΤΕ τις εκδηλώσεις του 2023 για την παρουσίαση της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό στις Περιφέρειες της χώρας.
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου παρουσιάστηκαν τα Σχέδια Δράσης για την Περιφέρεια Θεσσαλίας («Βόλος, Πήλιο, Σποράδες», «Μετέωρα και Δυτική Θεσσαλία»), ενώ συζητήθηκαν θέματα στρατηγικής προβολής και προώθησης, καθώς και άλλα μείζονα ζητήματα που απασχολούν τον ελληνικό τουρισμό. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη συνεργασία που αναπτύχθηκε το 2016 με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τη ”Marketing Greece”, για τη δημιουργία της Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία.

Στην ενδιαφέρουσα εκδήλωση ήταν παρόντες,  ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, κ. Κωνσταντίνος Αγοραστός, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού, κ. Γιάννης Μπουτίνας, η Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Μαγνησίας, κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη, ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Καρδίτσας, κ. Κωνσταντίνος Νούσιος, ενώ από πλευράς του ΣΕΤΕ, συμμετείχαν οι κ.κ. Γιάννης Ρέτσος, Πρόεδρος ΣΕΤΕ, Μαρία Γάτσου, Γενική Διευθύντρια ΣΕΤΕ, Ιωάννα Δρέττα, CEO της ”Marketing Greece” και Άρης Ίκκος, Επιστημονικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ.

Ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του τόνισε μεταξύ άλλων: ”η Θεσσαλία έχει διανύσει μεγάλη διαδρομή τα τελευταία χρόνια. Υπάρχει κουλτούρα συνεργασίας, υπάρχουν πόροι στη περιοχή από το παραδοσιακό Ήλιος και Θάλασσα (Σποράδες – Ακτές Μαγνησίας), το οικοτουριστικό, το πολιτιστικό και θρησκευτικό (π.χ. Μετέωρα). Εκείνο που λείπει αυτή τη στιγμή και στο οποίο προσπαθούμε να βοηθήσουμε είναι η σύνθεση όλων αυτών των πραγμάτων. Αυτό προϋποθέτει συνέργειες και συμπράξεις. Ο Τουρισμός έχει αποδείξει τις τεράστιες δυνατότητές του και αυτό είναι το στοίχημα για τα επόμενα χρόνια – να παραμείνει η συμβολή του Τουρισμού στην εθνική οικονομία εξίσου σημαντική, αναπτύσσοντας και άλλους τομείς της ελληνικής οικονομίας”.

Από την πλευρά του, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, κ. Κωνσταντίνος Αγοραστός τόνισε:
”Είμαστε υπερήφανοι για τον ΣΕΤΕ και τη ”Marketing Greece” με τη συνεργασία μας, γιατί πραγματικά συντέλεσε στο ν’ ανέβει επίπεδο τουριστικά η Θεσσαλία. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας καινοτομεί και στον Τουρισμό, με προορισμούς όπως ο «Παρθενώνας των Υποθαλάσσιων Μουσείων» που ανέδειξε την Αλόννησο στους κορυφαίους προορισμούς βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης στον κόσμο, οι Σποράδες, το Πήλιο, η Λίμνη Πλαστήρα, το Περτούλι και τα ορεινά των Τρικάλων, ο Όλυμπος, και το μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO, τα Μετέωρα. Αναδεικνύουμε τους φυσικούς και πολιτιστικούς πόρους της Θεσσαλίας, όπως το Γεωπάρκο Μετεώρων – Πύλης, τα Αρχαία Θέατρα σε Λάρισα και Μαγνησία και μοναδικά μνημεία όπως οι νεολιθικοί οικισμοί Σέσκλου και Διμηνίου, το σπήλαιο της Θεόπετρας και η περιοχή των Ι. Μονών των Μετεώρων. Επενδύουμε στην ανάπτυξη αθλητικού, γαστρονομικού, θρησκευτικού, περιπατητικού και εναλλακτικού τουρισμού. Ο Τουρισμός είναι βαθύ αναπτυξιακό εργαλείο”.

Η CEO της ”Μarketing Greece” κ. Ιωάννα Δρέττα ανέφερε: ”Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η επόμενη ημέρα φέρνει μια τεράστια ευκαιρία για τον ελληνικό τουρισμό και είναι αναγκαίο να προχωρήσουμε στο δρόμο αυτό με πρώτο οδηγό την τεχνογνωσία που έχουμε αποκτήσει. Στον προορισμό αυτό έχουμε καταφέρει κάτι πάρα πολύ δύσκολο, να παίρνουμε αποφάσεις και να κάνουμε πράγματα μαζί με την Περιφέρεια τα οποία είναι ουσιαστικά. Η συνεργασία είναι απόλυτη προϋπόθεση για να μπορεί να κάνει ο τουρισμός τα επόμενα βήματά του. Από τις μελέτες προκύπτει ότι όταν έρθει ο επισκέπτης εδώ βρίσκει κάτι καλύτερο από αυτό που περιμένει”.

Ο Επιστημονικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, κ. Άρης Ίκκος παρουσίασε τα Σχέδια Δράσης Θεσσαλίας εστιάζοντας στις δυνατότητες που υπάρχουν για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη των προορισμών.

Προηγούμενο άρθρο«Αναλαμβάνω την ευθύνη, ίσως ήταν λάθος που δεν παίξαμε στο ΟΑΚΑ»
Επόμενο άρθροΠορτογαλία: Καταργεί την έκδοση νέων golden visa