Τις προσφορές και τις εκπτώσεις αναζητούν οι καταναλωτές.

Η ακρίβεια και οι ανατιμήσεις που σαρώνουν πολλές κατηγορίες αγαθών επηρεάζουν και τα ρούχα και τα παπούτσια, καθώς όπως λένε οι καταναλωτές δαπανούν το μεγαλύτερο μέρος του μισθού τους σε βασικά αγαθά και οι συγκεκριμένες αγορές περνάνε σε δεύτερη μέρα.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον Alpha που επικαλείται την ΕΛΣΤΑΤ, οι τιμές έχουν επηρεασθεί και στην ένδυση και στην υπόδηση με την αύξηση μέσα σε ένα χρόνο και συγκεκριμένα από τον Μάιο του 2022 να ανέρχεται σε 11,8%. Οι επαγγελματίες υποστηρίζουν πως απορροφούν τις αυξήσεις που σε αρκετές περιπτώσεις φτάνουν και το 20%.

Οι επιχειρηματίες υπογραμμίζουν επίσης ότι αγοράζουν όλα τα προϊόντα ακριβότερα και ειδικά όσα είναι κινεζικής προέλευσης λόγω της αύξησης του κόστους των μεταφορικών.

«Όλα τα προϊόντα έχουν αυξηθεί, μικρές ή μεγάλες, έχουμε αυξήσεις», είπε μία καταναλωτής στην κάμερα του Alpha.

Τριήμερα εκπτώσεων σκέφτονται να υιοθετήσουν επιχειρηματίες

Μάλιστα όπως σημειώνουν οι επαγγελματίες, οι πολίτες αναζητούν προσφορές και εκπτώσεις στα προϊόντα.

Κάποιοι επαγγελματίες σκέφτονται διήμερα και τριήμερα προσφορών με εκπτώσεις έως και 50% και κυρίως αυτοί που πωλούν ρούχα για νέους.

Οι θερινές εκπτώσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στις 10 Ιουλίου, ενώ κάποιοι δήμοι σε συνεργασία με τον τοπικό εμπορικό σύλλογο διοργανώνουν «λευκές νύχτες» με προσφορές που αγγίζουν ακόμα και το 70%

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΣτη Μίντιλαντ ο Ίνγκασον
Επόμενο άρθροΤραγωδία στην Ίο: Νεκροί δύο νεαροί Ιρλανδοί – Διασκέδαζαν για την αποφοίτηση τους