Η δήμαρχος του Σεν Τροπέ, Σίλβι Σίρι, απείλησε με κυρώσεις τους εστιάτορες στο πιο διάσημο –και υπερτιμημένο– πρώην ψαροχώρι της Μεσογείου, μετά από αναφορές ότι κάποια εστιατόρια επιλέγουν πελάτες με βάση το μέγεθος των προηγούμενων λογαριασμών και ορίζουν ελάχιστες δαπάνες.

Η ίδια επιβεβαίωσε στα τοπικά ΜΜΕ το αληθές των καταγγελιών, τις οποίες χαρακτήρισε εξαιρετικά σοκαριστικές, προσθέτοντας ότι η άποψη της βρίσκει σύμφωνο ολόκληρο το δημοτικό συμβούλιο απέναντι σε τέτοιες «απεχθείς πρακτικές», που «κατέστρεφαν την εικόνα της πόλης».

Η εφημερίδα Nice Matin επικαλέστηκε ανώνυμα άτομα που ανέφεραν ότι ορισμένα εστιατόρια στο St-Tropez, αγαπημένο καλοκαιρινό στέκι διασημοτήτων και του διεθνούς τζετ σετ για περισσότερο από μισό αιώνα, είχαν αρχίσει να ελέγχουν τα ονόματα των πελατών στη βάση δεδομένων τους και να αρνούνται κρατήσεις εάν η προηγούμενη επίσκεψη δεν θεωρήθηκε ότι είχε ως αποτέλεσμα έναν αρκετά μεγάλο λογαριασμό – ή γενναίο φιλοδώρημα.

Αυτό που συνάγεται από τα λεγόμενα της εφημερίδας είναι ότι τα εστιατόρια βάζουν τους πελάτες σε δύο κατηγορίες, είτε των πλουσίων και γενναιόδωρων ή των φτωχότερων συγγενών. Αν ο πελάτης κρίνεται ότι ανήκει στην φτωχότερη κατηγορία, απλά λένε ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα τραπέζια πριν το τέλος της σεζόν.

Προσωπικό και εστιατόρια είπαν στην εφημερίδα ότι μια ολοένα και πιο κοινή τεχνική ήταν να λένε ότι υπάρχει διαθεσιμότητα, αλλά σε μια συγκεκριμένη ακραία τιμή. Θέτουν τους πελάτες προ του διλήμματος ότι υπάρχει τραπέζι με 5.000 ευρώ, αν το θέλουν. Είναι εντάξει;» είπε ένας πελάτης. Κάποιο άλλο εστιατόριο ανέφερε ελάχιστη δαπάνη 1.500 ευρώ το κεφάλι.

Τα εστιατόρια απαιτούν επίσης τεράστια φιλοδωρήματα, ανέφερε η εφημερίδα, αναφέροντας ότι ένας πλούσιος Ιταλός καταδιώχθηκε πρόσφατα στο πάρκινγκ από έναν σερβιτόρο που ήταν θυμωμένος που είχε αφήσει φιλοδώρημα 500

Απαντώντας στις αναφορές, η Σιρί είπε στην εφημερίδα ότι θα συναντούσε ιδιοκτήτες εστιατορίων στο τέλος της σεζόν για να «τους υπενθυμίσει τις ευθύνες τους», αλλά είπε ότι η κακή πρακτική είχε γίνει τόσο διαδεδομένη που είχε ήδη λάβει μέτρα.

Εστιατόρια που είναι ένοχα για «οργανωμένο εκβιασμό», για ορισμένες δυνητικά «παράνομες βάσεις δεδομένων, χωρίς συναίνεση, σε πλήρη παραβίαση της νομοθεσίας περί απορρήτου δεδομένων», θα μπορούσαν να σημάνουν λουκέτα εν μια νυκτί.

Σε συνεργασία με την ένωση καταστηματαρχών του St-Tropez Esprit Village, έχουν διανεμηθεί 1.000 αυτοκόλλητα που υπενθυμίζουν στους επισκέπτες και στους ντόπιους ότι θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το δημαρχείο και την υπηρεσία απάτης της κυβέρνησης της κυβέρνησης σε περίπτωση απάτης καταναλωτών.

Πηγή: ΟΤ

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΗΠΑ: Ξεκινά τον Οκτώβριο στην Αριζόνα η εκπαίδευση ουκρανών πιλότων στα F-16
Επόμενο άρθροΦωτιές: SOS από τους ειδικούς για τα σωματίδια και τον καπνό στην Αττική