Αθλητική στήλη,
αποκλειστικά για χουλιγκάνους, λοβοτομημένους και κάφρους

*** Χουλιγκάνοι, Λοβοτομημένοι και Κάφροι όλων των ομάδων,
όλων των κομμάτων
και όλων των θρησκειών,
σάς χαιρετώ…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

*** Μπουρτζόβλαχος (ο):
Μεταφορικώς, το πρόσωπο που δεν διαθέτει λεπτότητα στους τρόπους του,
που συμπεριφέρεται με τρόπο χοντροκομμένο και απωθητικό για τούς άλλους.
Συνώνυμα: Άξεστος, Αγροίκος.
(λεξικό Μπαμπινιώτη, 2002-δεύτερη έκδοση)

*** Μπαρτζώβλαχος (ο):
Κυριολεκτικώς, το πρόσωπο που δεν διαθέτει λεπτότητα στους τρόπους του,
που συμπεριφέρεται με τρόπο χοντροκομμένο και απωθητικό για τούς άλλους.
Συνώνυμα: Μπαρτζώκας.
(λεξικό «Αθλητάμπουρα», 2024-πρώτη έκδοση)

*** Ο Γιώργος Μπαρτζώκας είναι -βάσει τεκμηρίων- ένας πετυχημένος προπονητής,
όμως η αδιαμφισβήτητη επαγγελματική αξία του
έρχεται συχνά σε ευθεία αντιδιαστολή με την ανθρώπινη υπόστασή του,
καθώς οι συμπεριφορές που εμφανίζει εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων
χαρακτηρίζονται από ακραία επιθετικότητα, προκλητικότητα, αλαζονεία, μισαλλοδοξία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το γεγονός ότι προέρχεται από «αριστερή» οικογένεια
και ιδίως η εξορία που υπέστη ο πατέρας του από την επάρατη Χούντα,
ναι μεν είναι συγκινητικά στοιχεία τής ζωής του,
όμως αποδυναμώνονται στο έπακρο
άμα τη διαπιστώσει ότι ο εν λόγω δημοκράτης κόουτς
δεν έχει πρόβλημα να βγάζει «selfies», να παρακολουθεί αγώνες και να αγκαλιάζεται
με το περιβόητο ρατσιστικό-φασιστικό ούγκανο τής γνωστής ναζίζουσας θύρας.
Ουδεμία έκπληξη, καθώς πρεσβεύουν την ίδια απόπατη αισθητική.

Η «Μπαρτζώκειος Αισθητική» συμπυκνώνεται στις αναρίθμητες «χριστοπαναγίες»
που ξεστομίζονται τσουναμηδόν σε κάθε ματς των «Orthodox Brothers» εκ Πειραιώς.
Προσωπικώς,
απεχθάνομαι τις θρησκείες
και δεν έχω την παραμικρή διάθεση να υπερασπιστώ τα όντα
που οι χριστιανοταλιμπάν προσδιορίζουν με τις ονομασίες «Παναγία» και «Χριστός»,
καθώς η μεν κυριούλα συνέλαβε τον κανακάρη της
με κρίνο που τής ενεχείρισε άγγελος εξ ουρανού,
ο δε κυριούλης έκανε πάσης φύσεως θαύματα
και στο τέλος έριξε και μια ζεμπεκιά -εεε…, μία Ανάσταση, ήθελα να πω
(μιλάμε για γελοιωδέστατες «κατασκευές»,
που προήλθαν από τον Παγανισμό, τη Δεισιδαιμονία, τον Σκοταδισμό,
τη Φαντασιοπληξία, τη Σεξοφοβία και την Ψυχανωμαλία).
Όμως, αποκλειστικώς σε συμπεριφορικό επίπεδο,
είναι αποκρουστικό να βλέπεις και να ακούς οποιονδήποτε άνθρωπο
να χρησιμοποιεί τις συγκεκριμένες ύβρεις ωσάν «λεκτικό “ψωμοτύρι”».

*** Μεγάλος ως προπονητής, μικρός ως άνθρωπος.
Θλιβερός οχλαγωγός των γηπέδων, πυροδοτεί αδιαλείπτως τη Βία,
υποδαυλίζει με τις κινήσεις του και με τις δηλώσεις του την Ασέβεια,
τραμπουκίζει τούς παίκτες του,
τραμπουκίζει τις αντίπαλες ομάδες και τούς οπαδούς τους,
τραμπουκίζει και στοχοποιεί δημοσιογράφους
που τολμούν να αμφισβητήσουν την «αφεντιά» του,
δεν ορρωδεί να βάλλει κατά πάντων όταν δεν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα,
δεν διστάζει να επιδίδεται σε εγωμανείς σπασμωδικότητες
προκειμένου να υφαρπάζει τα «φώτα» από τούς άξιους πρωταγωνιστές.
Αυτό ακριβώς συνέβη -και μάλιστα, εις πενταπλούν-
και στο πρόσφατο ντέρμπι Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός,
στο οποίο οι «Πράσινοι» κατέκτησαν τη νίκη με 77-71
και ταυτόχρονα εξασφαλίσανε το απόλυτο πλεονέκτημα έδρας
στα επερχόμενα «Play-Offs» τού ελληνικού πρωταθλήματος.

Περιστατικό 1ο
Ο Μπαρτζώκας κατευθύνεται προς τον ομόλογό του για τον τυπικό χαιρετισμό
(καθώς, μόλις έχει λήξει η αναμέτρηση)
και ένας οπαδός τού Παναθηναϊκού απευθύνεται στον προπονητή τού Ο.Σ.Φ.Π.
με ειρωνεία που κινείται εντός τού θεμιτού και επιτρεπόμενου πλαισίου:
«Συγχαρητήρια. Γεια σου, Μπαρτζώκα. Μπαρτζώκα, γεια σου. Γεια σου.».
Αντί, λοιπόν, ο… ώριμος και πετυχημένος κόουτς να αφήσει αναπάντητο το «πείραγμα»,
εθεώρησε ότι θα υπερασπιζόταν τον εαυτό του αν εξεστόμιζε την κατάπτυστη ύβρη
«Τής μάνας σου το μουνί.»
(θα αναφερθώ αναλυτικώς στη συνέχεια).

Περιστατικό 2ο
Ο Μπαρτζώκας επιτίθεται με λέξεις και με χειρονομίες
στον «Team Manager» τού Παναθηναϊκού, τον Σάββα Αρώνη.
Η γλώσσα του και η γλώσσα τού προσώπου και τού σώματός του,
εικονοποιούν απολύτως το φαινόμενο που λέγεται «Κουτσαβακισμός».

Περιστατικό 3ο
Ο Μπαρτζώκας επιτίθεται με λέξεις και με γκριμάτσες
στον εμφανώς διαλλακτικό προπονητή τού Παναθηναϊκού, Εργκίν Αταμάν.
Η γλώσσα του και η γλώσσα τού προσώπου και τού σώματός του,
εικονοποιούν απολύτως το φαινόμενο που λέγεται «Κουτσαβακισμός».

Περιστατικό 4ο
Ο Μπαρτζώκας προσέρχεται στο «Press Room»
για να κάνει δηλώσεις στο μικρόφωνο τής «Ε.Ρ.Τ.3»
και εκείνην ακριβώς τη στιγμή -σε σχετικά κοντινή απόσταση-
ο Ιωάννης Παπαπέτρου αποθεώνει τον Κώστα Σλούκα,
πιστώνοντάς του τη νίκη
μέσω τής επαναλαμβανόμενης ρητορικής ερώτησης «Ποιος; Ποιος;».
Ο 58χρονος Μπαρτζώκας μετατρέπεται εν ριπή οφθαλμού σε «8χρονος Μπαρτζώκας»,
αφήνει μετέωρο τον ρεπόρτερ Λεωνίδα Μενεγάκη
και γυρίζοντας προς το μέρος που ακούγονταν οι πανηγυρικές φωνές,
λέει επιδεικτικά «ΑΥΤΟΣ.»
(προφανώς,
απέφυγε να ολοκληρώσει τη γνωστή παιδική ατάκα αναφέροντας και το σκορ «1-0»,
διότι μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα οι νίκες είναι στο «3-0» εις βάρος του).

Περιστατικό 5ο
Ο Μπαρτζώκας επιστρέφει οργισμένος στη διακοπείσα συζήτηση με τον ρεπόρτερ,
εκείνος προσπαθεί να εξηγήσει με γενικόλογο τρόπο τα τεκταινόμενα,
όμως διαπράττει το ολέθριο λάθος να προσπαθήσει να εξηγήσει τι συμβαίνει
και στη συνέχεια -αναφερόμενος στην πρότερη ένταση με τον Αταμάν-
αιτείται ευγενικά στον συνεντευξιαζόμενο διευκρινίσεις για την αιτία τού διαξιφισμού.
Έξαλλος ο Μπαρτζώκας επιτιμά τον «θρασύ» λειτουργό τής Ενημέρωσης
και ακολουθεί μεταξύ τους ο εξής διάλογος..:
– Θες να με ρωτήσεις για το παιχνίδι, Λεωνίδα, σε παρακαλώ..;
– Βεβαίως. Ξεκίνησα (να ρωτώ) για το παιχνίδι, αλλά υπάρχει και το δεύτερο σκέλος.
– Το δεύτερο σκέλος να το σχολιάσουν οι άλλοι, δεν μ’ ενδιαφέρει.
Εγώ είμαι για το παιχνίδι εδώ. Αν θες να μιλήσουμε για το παιχνίδι, ευχαρίστως.
(κατόπιν τούτων,
συμπεραίνουμε αβίαστα ότι η έκφραση «ΑΥΤΟΣ.» είναι καθαρόαιμη μπασκετική ανάλυση)

Δείτε και ακούστε το συγκεντρωτικό βίντεο με τη σπονδυλωτή παράκρουση
και κατόπιν θα σκιαγραφήσουμε περαιτέρω την περσόνα «Μπαρτζώκας».

*** Λοιπόν…

Θέλω να ξεκαθαρίσω και να διατυμπανίσω
ότι η Μάζα δεν πρέπει να έχει προνομιακή μεταχείριση απέναντι στη Μονάδα,
διότι η Μάζα είναι ο Φασισμός τής Πλειοψηφίας.
Ως εκ τούτου,
(θα) αναγνωρίζω πάντοτε το δικαίωμα σε κάθε άνθρωπο
να επιστρέφει τις ύβρεις και τις κάθε μορφής ενέργειες που προσβάλλουν τον ζωτικό χώρο του.
Όμως εν προκειμένω,
ένας καταξιωμένος προπονητής που έχει φτάσει να διακρίνεται στα ευρωπαϊκά «σαλόνια»,
καταντά να πρεσβεύει πεζοδρομιακές τακτικές και ρητορική,
θυσιάζοντας τη σοβαρότητα που επιτάσσει η θέση του
στον βωμό τού παραφουσκωμένου και αρρωστημένα εύφλεκτου «εγώ» του.

«Τής μάνας σου το μουνί»,
ήταν η αχρείαστη και άκρως δυσανάλογη απάντηση τού Μπαρτζώκα
προς τον είρωνα οπαδό τού Παναθηναϊκού,
εκείνος εξερράγη ακαριαία και απήντησε με πανομοιότυπη καφρίλα,
το αθλητικό επίπεδο υπέστη ακόμα μία καταβαράθρωσή του.
Κι από κοντά,
τα θλιβερά «ερυθρόλευκα» ούγκανα να διατείνονται
ότι η φράση που βγήκε από το οχετώδες στόμα τού προπονητή τους,
ήταν ένα αθώο και ανταποδοτικά ειρωνικό «Ευχαριστώ πολύ.»
(αυτά τα πανηλίθια όντα δεν μπήκανε καν στη διαδικασία να σκεφτούν
ότι η μία φράση έχει πέντε λέξεις κι η άλλη έχει μόλις δύο λέξεις,
και συνεπαγωγικώς αρνήθηκαν να παρατηρήσουν
ότι ο Μπαρτζώκας χρειάστηκε να κάνει τρία βήματα
μέχρι να ολοκληρώσει την εκφορά τής απάντησής του·
ακόμη κι ο Γιουσέϊν Μπολτ όταν έκανε το παγκόσμιο ρεκόρ με 9:58 στα 100 μέτρα,
δεν θα κατέφερνε να περικλείσει το «Ευχαριστώ πολύ.» σε τόσες δρασκελιές).

Το μείζον θέμα που προκύπτει μετά από αυτήν τη χυδαία συμπεριφορά,
συνδέεται με ένα γεγονός που είχε λάβει χώρα στο τέλος τής περυσινής σεζόν.
Είναι 15 Ιουνίου 2023,
ο Ολυμπιακός προηγείται ήδη στη σειρά των τελικών με σκορ 2-1
και κάνει επίδειξη δύναμης -μέσα στο «Ο.Α.Κ.Α.»-
απέναντι στον ευρισκόμενο σε αγωνιστική αποσύνθεση Παναθηναϊκό.
2 λεπτά και 46 δευτερόλεπτα πριν τη λήξη τής τρίτης περιόδου
ο φωτεινός πίνακας δείχνει το εκκωφαντικό 35-63,
όλα δείχνουν ότι η συντριβή δύναται να πάρει εξαϋλωτικές διαστάσεις,
οι οπαδοί αποφασίζουν να κρατήσουν την ήττα σε ανεκτά επίπεδα,
οι ρίψεις αντικειμένων και κροτίδων οδηγούν αρχικώς σε προσωρινή διακοπή
(στη συνέχεια, βεβαίως, υπήρξε οριστική διακοπή τού ματς).
οι φιλοξενούμενοι κατευθύνονται στα αποδυτήρια,
ο Μπαρτζώκας στέλνει ένα αποχαιρετιστήριο ειρωνικό φιλί προς την έξαλλη εξέδρα.

Μέχρι εδώ, ουδέν πρόβλημα.
Το ζήτημα είναι ότι στην ακολουθήσασα συνέντευξη Τύπου,
ο Μπαρτζώκας αναφέρεται με αυστηρότητα -και σωστά κάνει-
στα υβριστικά συνθήματα που εκτοξεύανε οι οπαδοί τού Π.Α.Ο.
κατά τής γυναίκας που τον έφερε στη ζωή..:
«Μού βρίζανε τη μάνα που ήταν στα “τελευταία” της.».

Εδώ ακριβώς ανακύπτει το αμείλικτο ερώτημα,
πώς είναι δυνατόν να πνέει τα λοίσθια η μητέρα ενός ανθρώπου
και αυτός να έχει τη διάθεση να χαριεντίζεται με τούς κάφρους;
Η μαμά σου είναι -σύμφωνα με τα λεγόμενά σου- ετοιμοθάνατη
και εσύ στέλνεις περιπαικτικό «φιλάκι» στους εξαγριωμένους αντίπαλους οπαδούς;
(πρωτευόντως από ανθρώπινη ευαισθησία και λεπτότητα
-και επομένως από δημοσιογραφική δεοντολογία-
έκανα την αρμόζουσα διαδικτυακή αναζήτηση και δεν βρήκα σχετική είδηση,
οπότε εύχομαι να ζει η μητέρα τού Γιώργου Μπαρτζώκα).

Από ’κεί και πέρα, ανακύπτει ακόμη ένα αμείλικτο ερώτημα από την εν λόγω ιστορία..:
Οι υβριστές τού προπονητή τού Ο.Σ.Φ.Π.
-προφανώς χωρίς να ήξεραν την κρίσιμη κατάσταση τής μητέρας του-
προέβαιναν σε απαράδεκτες ύβρεις προς εκείνη
ώστε να πικάρουν με ακραίο τρόπο το παιδί της.
Κατά την ίδια ακριβώς οπτική,
όταν ο Μπαρτζώκας βρίζει τη μάνα τού κάθε τυχάρπαστου οπαδού,
γνωρίζει προκαταβολικώς ότι αυτή χαίρει άκρας υγείας;
Αλλά ακόμη κι αν μία γυναίκα χαίρει άκρας υγείας,
δικαιούμαστε να την καθυβρίζουμε για να προσβάλλουμε τον γυιο της;
Μιλάμε για σαθρή σεξιστική νοοτροπία,
που διόλου τυχαία διακινείται αποκλειστικώς από το Ανδρικό Φύλο
και πρεσβεύεται-εκφράζεται από άρρενες ψευτόμαγκες.

Επιμύθιο:
Είναι πασίδηλο ότι -πέρα από τις προπονητικές ικανότητές του-
ο Μπαρτζώκας είναι άκρως προβληματικός χαρακτήρας,
που άλλοτε γίνεται απροκάλυπτα τραμπούκος
(με δεδομένο ότι το πιο ιστορικό μέρος τού Πειραιά είναι η «Τρούμπα»,
ευσταθεί και ο νεολογιστικός όρος «τρουμπούκος»)
και άλλοτε μετέρχεται την Αυτο-Θυματοποίηση
προκειμένου να αθωώνει τα απαράδεκτα ολισθήματά του.

Ο Μπαρτζώκας αρέσκεται να καταφεύγει συστηματικώς
στην εκβιαστική επίκληση τού Συλλογικού Συναισθήματος,
μέσα από το κλαψούρισμα που συμπυκνώνεται στη φράση «Με κυνηγάει το Σύστημα…»
(πρόκειται για διαχρονικώς δοκιμασμένο και πετυχημένο κολπάκι,
ιδίως όταν απευθύνεσαι σε μία καθυστερημένη κοινωνία
που είναι εθισμένη στο Μελό και στην άκριτη-στερεοτυπική Συμπάθεια).
Όμως, τα μπασκετικά πεπραγμένα και γεγονότα πιστοποιούν,
ότι εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με «θύμα» αλλά με «θύτη εν μονίμω ασυλία».

Ο Μπαρτζώκας -συνεπικουρούμενος από τούς μηχανισμούς τής «Κ.Α.Ε. Ολυμπιακός»-
πασχίζει να τροφοδοτεί διαρκώς το αφήγημα ότι είναι θύμα δολοφονίας χαρακτήρα
και πως άπαντες οι αμφισβητίες του είναι «εν δυνάμει δολοφόνοι» του.
«Μανία καταδίωξης» λέγεται αυτό·
μία μανία καταδίωξης που ενισχύεται από το «Σύνδρομο τού Πάρκινγκ»
(το «Σύνδρομο τού Πάρκινγκ» είναι ιδιότυπο ψυχολογικό φαινόμενο,
σύμφωνα με το οποίο
ο παθών-πάσχων έχει προπηλακιστεί στο παρελθόν από τούς παροντικούς αποθεωτές του
και φέρει πάντοτε μέσα του τον έντονο φόβο
ότι οι «παρελθοντικοί προπηλακιστές» και «παροντικοί αποθεωτές»
ίσως επανέλθουν στην πρότερη κατάστασή τους
και εξελιχθούν σε «μελλοντικοί προπηλακιστές»).

Εν κατακλείδι,
ο μόνος άνθρωπος που επιδίδεται στη «δολοφονία χαρακτήρα» τού Μπαρτζώκα,
είναι ο… Μπαρτζώκας.
Παντελής απουσία διαχείρισης θυμού, παντελής απουσία αυτο-συγκράτησης,
μονίμως παρούσες η Υστερία, η Βωμολοχία και η Χυδαιότητα,
ακραίες συμπεριφορές που χρήζουν επιστημονικής αρωγής,
χείριστη αλληλεπίδραση με τούς ανταγωνιστές ομολόγους του
(ακόμη και στη χειραψία που ανταλλάσσουν οι προπονητές μετά τη λήξη των αγώνων,
σχεδόν πάντα η χειραψία του είναι απολύτως χλιαρή και διεκπεραιωτική,
και δεν κοιτάζει καν προς τον εκάστοτε συνάδελφό του).

Ναι, βάσει τεκμηρίων βρίσκεται ανάμεσα στους κορυφαίους προπονητές,
αλλά επί τής ουσίας είναι ένας υπερ-εκτιμημένος επαγγελματίας,
που στηρίζεται στην αδιάλειπτη διαιτητική ασυλία
και έχει χτίσει έναν μύθο που -κατά βάθος- απέχει παρασάγγας από την Πραγματικότητα.

Ο Γάλλος διανοούμενος Αντρέ Μαλρό είχε διατυπώσει κάποτε τη συγκλονιστική ρήση
«Οι “Θεοί τού Ολύμπου” εξέπεσαν, επειδή υπαινίχθηκαν έναν κόσμο που δεν τούς ανήκε.».
Ε…, αυτό ακριβώς συμβαίνει και με τον Μπαρτζώκα,
ο οποίος οφείλει τις επίπλαστες δάφνες του
στο σάπιο «σύστημα Μπερτομέου» και στο σάπιο «σύστημα Λιόλιου»
(ο απατεώνας Μπερτομέου ξεκουμπίστηκε μεν,
αλλά τα εναπομείναντα τσιράκια του συνεχίζουν να μαγαρίζουν το άθλημα
ευνοώντας σκανδαλωδώς και απροκαλύπτως τις ομάδες
που ήταν φίλα προσκείμενές του στα χρόνια τής μαφιόζικης παντοκρατορίας του).

Ο «Ολυμπιακός τού Μπαρτζώκα»
είναι μία ομάδα που μονίμως παίζει πέρα από τα όρια τού Φά(ου)λ,
είναι μία ομάδα που μετατρέπει το Μπάσκετ σε παράρτημα των «Μ.Μ.Α.»
(για τούς μη γνωρίζοντες,
τα αρχικά «Μ.Μ.Α.» σημαίνουν «Mixed Martial Arts», ήτοι «Μεικτές Πολεμικές Τέχνες»).
Και σα να μη φτάνει η εξόφθαλμη προνομιακή μεταχείριση,
ο «χριστοπαναγιστής-σκακιστής» Μπαρτζώκας έχει το απύθμενο θράσος
να διαμαρτύρεται συχνά για (δήθεν) διαιτητικές αδικίες
που τού υπαγορεύονται από τη μανία καταδίωξης και από τη φαντασιοπληξία του
(βεβαίως, όταν η ομάδα του βρίσκεται πίσω από τον Παναθηναϊκό με 17 πόντους διαφορά,
οι «12-1 βολές υπέρ τού Ο.Σ.Φ.Π.» αντιμετωπίζονται ως απολύτως φυσιολογική συνθήκη).

Συνελόντι ειπείν,
αν δεν υπήρχε Μπερτομέου, δεν θα υπήρχε Μπαρτζώκας,
αν δεν υπήρχε Λιόλιος, δεν θα υπήρχε Μπαρτζώκας,
αν υπήρχε «Δεκάλογος τού Ευρωπαϊκού Μπάσκετ»,
σίγουρα θα υπήρχε η σωτήρια εντολή-αποτροπή «Ου Μπαρτζωκίσεις».

Επί τού Πιεστηρίου:
Βλέπεις αυτήν τη φωτογραφία και είσαι βέβαιος ότι είναι προϊόν επεξεργασίας,
βλέπεις αυτήν τη φωτογραφία και μονολογείς «Σίγουρα είναι αποτέλεσμα τού “Photoshop”.».

Βλέπεις αυτήν τη φωτογραφία
και διασκευάζεις τη θεϊκή σουρεαλιστική ατάκα
που είχε πει κάποτε ο αείμνηστος Μάνος Χατζιδάκις για τον αείμνηστο Γιάννη Φλωρινιώτη
(ο μέγας Μάνος έτρεφε μεγάλη συμπάθεια και εκτίμηση για τον τσαχπίνη Γιάννη,
και – θέλοντας να περιέγραφε την περσόνα τού εκκεντρικού show-man –
τού είχε αποδώσει τον ασύλληπτο προσδιορισμό «Αστροναύτης χωρίς επιστροφή»).

Κατ’ αντιστοιχίαν, λοιπόν, ο Μπαρτζώκας είναι «Εύζωνος χωρίς φουστανέλα»
(όμως, όσο κι αν εδώ δεν τού φαίνεται, φοράει Τσαρούχια).
Κώστα Σλούκα, πώς τον ξεφουστανέλωσες έτσι;
Πώς; Πώς; Τα σκαμπό μου και τα τριποντίδια μου…

Και κάτι ακόμα…
Η φωτογραφία που μπαίνει δίπλα στη λέξη «Κορυφαίος»,
είναι η φωτογραφία που απεικονίζει τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς.

Κουφάλες, η Κορυφή δεν είναι για τα δόντια σας.

Ο Αθλητάμπουρας

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθρο«Ποιος θα έλεγε “όχι” αν η πρώτη του δουλειά ήταν με τον Γιάννη Πάριο;»
Επόμενο άρθροCopa – Cogeca: Πώς θα επανέλθει η γεωργία σε τροχιά ανάπτυξης – Οι προτεραιότητες