Η διαδικασία ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού Λιμένος Βόλου αναβάλλεται λόγω Σεπτεμβρίου 2023 και φυσικών καταστροφών, δηλαδή προσχώσεων και άλλων τινών. Ο επενδυτής, ΟΛΘ, άρα οικογένεια Ιβάν Σαββίδη, θέλει να πάρει το λιμάνι,δηλαδή το 67% του μετοχικού κεφαλαίου, του κουτιού κι όχι του χαλασμού. 51.000.000 ευρώ δίνει το σό’ι’, δεν μπορεί να πάρει γιαλαντζί ντολμά και το ΤΑΙΠΕΔ έχει πρόσωπο στην κοινωνία…..

Επιλαχούσα είναι η κοινοπραξία ”Goldair Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε.”, αν κάνει πίσω ο Ιβάν.

Παρά το γεγονός ότι ο ΟΛΘ επελέγη ως νικητής του διαγωνισμού, η Goldair κατέθεσε, αρχικά, προσφυγή στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών, κατά της υποψηφιότητας του ΟΛΘ, και κατόπιν, όταν η προσφυγή αυτή απορρίφθηκε, προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Η υπόθεση συζητήθηκε νωρίτερα φέτος από το ανώτατο διοικητικό δικαστήριο κι εκκρεμεί η έκδοση της απόφασης. Σε περίπτωση που και αυτή η νομική προσπάθεια της Goldair δεν ευοδωθεί, υπάρχουν κι άλλες ενέργειες που θα μπορούσαν να γίνουν.

Από τις δύο κακοκαιρίες του περασμένου Σεπτεμβρίου, φερτά υλικά, τα οποία εκτιμώνται σε 700.000 κυβικά μέτρα, συσσωρεύθηκαν στη λιμενολεκάνη, δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα στον ελλιμενισμό πλοίων. Το πρόβλημα των βαθών του λιμανιού είχε απασχολήσει και τους υποψήφιους επενδυτές κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού ακόμη και πριν από την επιδείνωσή του.

Προκειμένου να ”θεραπεύσει” το πρόβλημα αυτό το ΤΑΙΠΕ∆, έως τα μέσα Ιουνίου αναμένεται να ξεκινήσει διαγωνιστική διαδικασία για την ανάθεση των εργασιών που πρέπει να γίνουν, αρκεί βέβαια, να βρεθεί το…..ρευστό, ντάγκα, ντάγκα.

Πριν από λίγες μέρες, ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης και ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστος Τριαντόπουλος επισκέφθηκαν το λιμάνι κι ενημέρωσαν τη διοίκησή του ότι έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση ύψους περίπου 5 εκατ. ευρώ από το Πρόγραμμα ∆ημοσίων Επενδύσεων. Ο προϋπολογισμός θα οριστικοποιηθεί όταν ολοκληρωθούν οι σχετικές προμελέτες, αναφέρουν κύκλοι του ΤΑΙΠΕ∆, προσθέτοντας πως στην κάλυψη του κόστους των έργων θα συνδράμει με δικούς του πόρους και ο ΟΛΒ. Για να δούμε, θα δούμε;;;;;

Πηγή: www.moneyreview.gr

Νίκος  Βητσόπουλος

 

Προηγούμενο άρθροEuroleague: Η Μονακό άλωσε την Πόλη, 65-62 τη Φενέρμπαχτσε
Επόμενο άρθροΟΗΕ: Παγκόσμια αύξηση στις τιμές τροφίμων – Κρέας, φυτικά έλαια και δημητριακά οδηγούν την «κούρσα»