Τη νέα της ταυτότητα λανσάρει σήμερα η Ogilvy στην Ελλάδα, προχωρώντας παράλληλα σε μετασχηματισμό των δομών της, ακολουθώντας το μοντέλο που ήδη υιοθετείται από τον οργανισμό σε παγκόσμιο επίπεδο. Όλες οι διαφορετικές ειδικότητες ενώνονται κάτω από ένα κοινό όνομα – το όνομα Ogilvy – με στόχο την εξέλιξη και την ενδυνάμωση του ρόλου της ώστε να προσφέρει ακόμη καλύτερες υπηρεσίες και λύσεις στους πελάτες και τα προϊόντα τους.

 

Πλέον, σημειώνει η εταιρία, κάτω από το κοινό brand “Ogilvy” έρχονται όλοι οι άνθρωποι των εταιρειών Bold Ogilvy & Mather, Asset Ogilvy Public Relations, OgilvyOne Worldwide Athens, OgilvyAction και Hogarth & Ogilvy, ενοποιώντας τις λειτουργίες και ενισχύοντας τις συνέργειες.

 

Η κίνηση αυτή έρχεται να υποστηρίξει την αποστολή και φιλοσοφία της Ogilvy: “Make Brands Matter”. «Αυτό ήταν πάντα το όραμα και ο σκοπός των εταιρειών μας στην Ελλάδα. Υπό αυτό το πρίσμα και όντας διαχρονικά οι πιο επιτυχημένες εταιρείες στο χώρο τους, ενώνουμε τις δυνάμεις τους, με στόχο να προσφέρουμε ακόμα πιο εξελιγμένες υπηρεσίες.», σημειώνει ο κ. Θεόδωρος Κοτιώνης, Διευθύνων Σύμβουλος της Ogilvy στην Ελλάδα. «Σήμερα, ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τις ανάγκες των πελατών μας. Η προσέγγισή μας ακολουθεί ένα πιο στιβαρό, συνεργατικό και ολιστικό μοντέλο επικοινωνίας, μεταμορφώνοντας τόσο τον τρόπο της δουλειάς μας, όσο και τις μεθόδους που ακολουθούμε».

 

Από σήμερα η Ogilvy στην Ελλάδα συνδυάζει τα εξής capabilities:

 

• Brand Strategy (υπηρεσίες στρατηγικού planning, ερευνών, αναλύσεων και insights),

 

• Advertising (υπηρεσίες integrated advertising και branded content,

 

• Customer Engagement & Digital (στρατηγικές digital & social media, data driven marketing, web development, mobile first, user interface & user experience),

 

• PR & Influence (υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων, crisis management και 3rd party advocacy),

 

• Performance Marketing (στρατηγικές online media, paid social & social CRM, integrated search, programmatic, data, e-commerce, analytics),

 

• Activation & Shopper Marketing (BTL ενέργειες, in-store δραστηριότητες, promotional marketing, trade & shopper marketing),

 

• Entertainment (branded entertainment, διαχείριση αθλητικού περιεχομένου, αθλητικό marketing, διαχείριση εικόνας & φήμης σημαντικών προσωπικοτήτων).

 

Η ουσία του νέου επιχειρησιακού μοντέλου της Ogilvy στην Ελλάδα, βρίσκεται στο συνδυασμό των επιμέρους capabilities, ώστε οι υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της να απαντούν ολοκληρωμένα στους στόχους και στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα brands και οι εταιρείες σήμερα. Η εξέλιξη αυτή εξυπηρετεί έναν σκοπό: Make Brands Matter. Που σημαίνει να οδηγούμε τα brands που έχουμε στο portfolio μας να προσφέρουν μεγαλύτερη αξία στον κόσμο, να απαντούν στα ερωτήματά του, να προσφέρουν λύσεις, να υποστηρίζουν την καθημερινότητά του.

 

«Για την Ελλάδα, η εξέλιξη αυτή έρχεται σε μια εξαιρετικά ευνοϊκή στιγμή. Πρώτον, γιατί σε ανύποπτο χρόνο την έχουμε ήδη εφαρμόσει σε σημαντικούς μας πελάτες. Και δεύτερον, γιατί σε όλους τους τομείς και τις εξειδικεύσεις, η Ogilvy έχει τις κορυφαίες εταιρείες της αγοράς μας. Συνεπώς, διαθέτουμε τα στελέχη και τα capabilities που θα διαμορφώνουν την ενιαία ομάδα η οποία θα προσφέρει δημιουργικές και αποτελεσματικές λύσεις στους πελάτες μας.», συμπληρώνει ο κ. Κοτιώνης.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΤριήμερη επίσημη επίσκεψη Καμμένου στο Παρίσι
Επόμενο άρθροΗ Πυροσβεστική προσπάθησε να διώξει τις ευθύνες από πάνω της για το Μάτι