Ποια είναι τα προϊόντα που αγόρασαν οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές το 2018; Ποια προϊόντα από τα ράφια τράβηξαν περισσότερο την προσοχή τους;

 

Στις τρεις πρώτες θέσεις των καταναλωτικών προτιμήσεων παραμένουν για άλλη µια χρονιά τα brand Coca Cola, ο στιγµιαίος καφές Nescafé και ο Παπαγάλος Λουµίδης ελληνικός καφές, ενώ στην 4η ανέβηκε, από την 6η θέση το 2017, το Skip.

 

Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν τα brands Amita, Ariel και Μπάρµπα Στάθης, Pampers, Μιμίκος κοτόπουλα και γιαούρτι Total.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα 100 πιο ισχυρά brands πραγματοποιούν σχεδόν το 1/3 των συνολικών πωλήσεων των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) που πραγματοποιούνται στα ελληνικά σούπερ μάρκετ.

 

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την λίστα Top 100 Brands 2018 της IRI που δημοσιεύεται στο τρέχον τεύχος του περιοδικού Σελφ Σέρβις.

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΞεπερνά τα 4 δισ. το κόστος των αναδρομικών συντάξεων
Επόμενο άρθροΠτώση 20% στις διανυκτερεύσεις στη Χαλκιδική τον Μάιο