Mε το άνοιγμα στην αγορά των σιδηροδρομικών μεταφορών έπεσε ένα από τα τελευταία «κάστρα» του κρατικού μονοπωλίου και στη χώρα μας.

 

Δεδομένου ότι ειδικά στο κομμάτι των εμπορευματικών μεταφορών οι προοπτικές ανάπτυξης είναι μεγάλες, πέρα από την «ιταλική» TPAINOΣE, έχουν μπει ήδη η Rail Cargo Logistics Goldair και η Pearl (Piraeus Europe Asia Rail Logistics), ενώ ετοιμάζονται οι Pουμάνοι, που εκτός από την GFR φέρνουν και δεύτερη εταιρία, την TEF Logistica Feroviara. Στις «ράγες» όμως, λένε οι πληροφορίες, ότι ετοιμάζεται να «τροχοδρομήσει» και ο OΛΘ, σε συνεργασία με σιδηροδρομική εταιρία που διαθέτει ευρωπαϊκή άδεια.

 

Στο λιμάνι της συμπρωτεύουσας κυκλοφορεί ότι η συγκεκριμένη κίνηση έχει πάρει το «πράσινο φως» του Σαββίδη και των Γερμανών της Deutsche Invest και είναι θέμα χρόνου να ξεδιπλωθεί το σχέδιο. Όσο για το θέμα του logistic center, η επενδυτική κοινοπραξία έκανε στροφή 180 μοιρών και ενώ στην αρχή είχε βάλει στο στόχαστρο το στρατόπεδο Γκόνου, τώρα συζητάει για άλλο ακίνητο που εξασφαλίζει καλύτερες συνέργιες με το λιμάνι.

Από την έντυπη έκδοση

 

 

 

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροTο X.A. η «παράδοση» και η ουσία
Επόμενο άρθροΑνίκανη και με ιδεοληψίες η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ