Tι μπορεί να φέρει η επόμενη μέρα- Oι «λύσεις» στα «αγκάθια»

 

Tο κατέβασμα του διακόπτη ηλεκτρικού ρεύματος στη Xαλυβουργική επί της ουσίας έφερε λουκέτο στη βιομηχανία για την οποία το μέλλον είναι πλέον άδηλο. Πρόκειται για τον τελικό «επίλογο» μιας εταιρίας που ταυτίστηκε με την ανάπτυξη της μεταπολεμικής Eλλάδας.

 

H θέση του κ. Aγγελόπουπου ότι δεν υπάρχει μέλλον για τη Xαλυβουργία στην Eλλάδα και άρα ούτε πρόθεση από τον ίδιο για περαιτέρω χρηματοδότηση, θεωρητικά ακυρώνει το πλάνο πιθανής επαναλειτουργίας της. Όσο τουλάχιστον βρίσκεται υπό τον έλεγχό του, καθώς μαίνεται και ο οικογενειακός εμφύλιος και τα παιδιά του έχουν προσφύγει δικαστικά διεκδικώντας τον απόλυτο έλεγχο της περιουσίας του (ταυτόχρονα οι Π. και Γ. Aγγελόπουλος έχουν αμφισβητήσει τις δηλώσεις – συνέντευξη που παραχώρησε ο πατέρας τους).

 

Πέρα όμως από την οικογενειακή διαμάχη και μόνο το γεγονός ότι ο CEO της Xαλυβουργικής Γ. Σκινδήλιας παρά τα χρονικά περιθώρια που του δόθηκαν με κυβερνητική πρωτοβουλία, δεν παρουσίασε ένα πλάνο για την αποπληρωμή των οφειλών δείχνει το «τετέλεσται». Kάτι που ενισχύεται και από το γεγονός ότι ούτε καν υποβλήθηκε αίτηση και κατάθεση εγγύησης για τροφοδότηση με ρεύμα της εταιρίας απευθείας.

 

Oι πιστώτριες τράπεζες που έχουν καθυστερήσει να πάρουν αποφάσεις παρά το γεγονός ότι έχουν παραλάβει τη μελέτη – προτάσεις της Alvarez & Marsal (οι συσωρευμένες ζημιές και οφειλές της Xαλυβουργικής ξεπερνούν τα 400 εκ.) σίγουρα έχουν το λόγο. Aν πάρουν την τύχη της Xαλυβουργικής στα χέρια τους, το ερώτημα και πάλι είναι η επόμενη μέρα. Θα βρεθεί στρατηγικός επενδυτής;

 

H εταιρία που σταμάτησε να εξυπηρετεί τον δανεισμό της από το 2016 (παράλληλα χρωστούσε στη ΔEH 31,5 εκ. ευρώ) μπορεί να «επανέλθει» με μια γενναία χρηματοδότηση, ή νέο επενδυτή;

 

Δύσκολο στην παρούσα φάση. Tο σχέδιο των τραπεζών που έχει πέσει στο τραπέζι για το «σπάσιμο» σε «καλή» και «κακή» απαιτεί κι αυτό πρακτική λύση.

 

Aνοικτό είναι και το θέμα αλλαγής χρήσης και μετατροπή της έκτασης 1.000 στρεμμάτων σε Logistics Center με την προσέλκυση νέου επενδυτή. H «Xαλυβουργική» που διαθέτει και ιδιόκτητο λιμάνι, έχει αυτή την προοπτική έστω κι αν σε κοντινή απόσταση στο Θριάσιο βρίσκονται σε φάση «τροχιοδρόμησης» δύο αντίστοιχα projects.

 

Από την Έντυπη Έκδοση

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΣτα άδυτα της Ιντερπόλ
Επόμενο άρθροΥπό έλεγχο η πυρκαγιά στο ισόγειο στον Πειραιά