Την εξαγορά της Candy S.p.A ολοκλήρωσε η Qingdao Haier Co.. Η Candy είναι τώρα μια πλήρως ιδιόκτητη θυγατρική της Qingdao Haier.

 

Ο σχετικός εορτασμός έγινε στην έδρα της Candy, στο Brugherio της Ιταλίας, όπου παρέστησαν ο πρόεδρος της Qingdao Haier, κ. Haishan Liang, o CEO της Haier Europe, κ. Yannick Fierling, όπως καi οι κ.κ. Beppe και Aldo Fumagalli από την Candy, σε μια τελετή που σηματοδότησε τη σημασία της ενσωμάτωσης της Candy στην Haier, ως ο επιχειρηματικός βραχίονας της τελευταίας για την ευρωπαϊκή αγορά και ως έδρα της Haier Europe.

 

Πλέον, ο κ. Yannick Fierling ως CEO της Haier Europe, τίθεται επικεφαλής και της λειτουργίας του, μέχρι πρότινος, ομίλου Candy – Hoover.

 

Οι συνολικές πωλήσεις των Haier και Candy εντός του 2018 αντιπροσωπεύουν ένα μερίδιο 15,1% παγκοσμίως στις μεγάλες οικιακές συσκευές, ένα 22,7% στις ελεύθερες συσκευές ψύξης και ένα 19,8% στις οικιακές συσκευές πλύσης (σύμφωνα με το Euromonitor).

 

Ακόμη, ο συνδυασμένος τζίρος αντιστοιχεί στην 5η θέση στην Δυτική Ευρώπη, με στόχο την άνοδο στην πρώτη τριάδα έως το 2022.

 

Η απόκτηση της Candy ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική της Haier να κατακτήσει μια ηγετική θέση σε όλες τις γεωγραφικές ζώνες. Έτσι, η κοινή πορεία θα ωφεληθεί από την υψηλή αλληλοσυμπλήρωση μεταξύ της γκάμας που προσφέρει η Haier και εκείνης της Candy, τόσο σε προϊόντα όσο και σε εταιρικά σήματα, ώστε να καλυφθούν όλες οι κατηγορίες της αγοράς σε επίπεδα τιμών και προϊόντα. Παράλληλα, παραμένει βασικός στόχος η προσφορά βιώσιμων λύσεων οικιακού εξοπλισμού σε ευρωπαίους και διεθνείς πελάτες.

 

Τα εταιρικά σήματα του ομίλου Candy, που περιλαμβάνουν τα Candy, Hoover και Rosières, όπως και τα αντίστοιχα Haier, GE Appliances και Fisher & Paykel, θα αποτελέσουν τις βασικές διεθνείς μάρκες στις αντίστοιχες κατηγορίες προϊόντων και γεωγραφικών ζωνών, στοχεύοντας να γίνουν οι κορυφαίες σε αναγνωρισιμότητα από κάθε πελάτη παγκοσμίως. 

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΥπέβαλε παραίτηση η Παπακώστα -Δεν έγινε δεκτή
Επόμενο άρθρο8χρονη τραυματίστηκε θανάσιμα από ΙΧ