Για τους τρόπους επικοινωνίας των καταναλωτών ρεύματος με τον ΔΕΔΔΗΕ στις έκτακτες συνθήκες που διαμορφώνονται από την πανδημία, ενημερώνει ο Διαχειριστής, με σχετική ανακοίνωση.

Οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται όλο το 24ωρο στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 (ή στον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500) ή εναλλακτικά, τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ.

Επιπλέον, για την υποβολή αιτήματος νέας σύνδεσης, ή άλλου αιτήματος σε υφιστάμενη παροχή, καθώς και για την αποστολή των εγγράφων σύνδεσης (πχ. ΥΔΕ – Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη κλπ.), οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των περιοχών.

Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη (όπως υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή Σύμβασης Σύνδεσης), ο ΔΕΔΔΗΕ θα δέχεται μόνο με προγραμματισμένο ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

www.ert.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΣτην «τσιμπίδα» των ελεγκτικών Αρχών αδήλωτες μάσκες και αντισηπτικά
Επόμενο άρθρο«Ψάχνεται» για Γκαρσία, όλα καλά με Λάρσον