Στο επίκεντρο η προβλήτα IV, έργο το οποίο η κυβέρνηση έχει παγώσει αν και οι Κινέζοι το θεωρούν κομβικής σημασίας προκειμένου ο Πειραιάς να μπει στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών λιμανιών – Τι λένε στο ΝΜ στελέχη του λιμανιού

Στο λιμάνι του Πειραιά βρίσκεται σε εξέλιξη ένα δυνατό παιχνίδι πόκερ μεταξύ των Κινέζων της Cosco και της κυβέρνησης. Στο επίκεντρο βρίσκεται η προβλήτα IV, έργο το οποίο η κυβέρνηση έχει παγώσει αν και οι Κινέζοι το θεωρούν κομβικής σημασίας προκειμένου ο Πειραιάς να εισέλθει στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών λιμανιών, σφήνα στο Ρότερνταμ την Αμβέρσα και στο Αμβούργο. Στην εξίσωση αυτή κομβικής σημασίας ρόλο θα διαδραματίσει η άδεια για λειτουργία ναυπηγείου που έχει η Cosco στο Πέραμα.

Να πάρουμε την ιστορία από την αρχή και βήμα προς βήμα.

Καταρχήν σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr τους τέσσερις πρώτους μήνες του 2020 τα έσοδα του λιμανιού είναι αυξημένα έστω και λίγο και είναι σημαντικό γιατί αυτό συμβαίνει εν μέσω κορωνοϊού.

Από το εμπορικό λιμάνι προέρχονται τα μεγαλύτερα και σημαντικά έσοδα του λιμανιού. Για αυτό η Cosco θέλει την προβλήτα IV ώστε να αυξήσει τους χώρος του λιμανιού και να μπορούν να διακινούνται περισσότερα από τα πέντε εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια όπως συμβαίνει σήμερα. Πρώτος στόχος είναι το λιμάνι του Αμβούργου που διακινεί 9,2 εκατομμύρια κουτιά.

Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr

Ειδήσεις σήμερα:

Αισιοδοξία από τον δείκτη R0 και τα στατιστικά την α’ εβδομάδα της άρσης των μέτρων

Οι βεντέτες της Κρήτης: Επτά νεκροί για μία κουδούνα

Οι πλούσιοι, οι φτωχοί, οι χρεωμένοι και οι… σκαφάτοι πολιτικοί

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΒόλος: Έκρυψαν 500 δόσεις ηρωίνης στα… απόκρυφά τους!
Επόμενο άρθροΠρόθεση της κυβέρνησης να ανοίξει η εστίαση μια εβδομάδα νωρίτερα