Η πανδημία του κορωνοϊού και τα κλειστά εργοστάσια είχαν ως αποτέλεσμα να μη βγουν από τις γραμμές παραγωγής τουλάχιστον 2.446.344 οχήματα, που αν βάλουμε και τις γραμμές παραγωγής των επαγγελματικών οχημάτων αυτός ο αριθμός αυξάνεται ακόμη περισσότερο.

Η μέση διάρκεια της παύσης των εργασιών στις αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν 30 εργάσιμες ημέρες, με την Ιταλία και τη Μ. Βρετανία να έχουν τη μεγαλύτερη περίοδο της πλήρους αδράνειας. Αυτή η μέγιστη περίοδος ήταν 41 ημέρες, ενώ ακολούθησαν Πολωνία και Πορτογαλία με 36 και 35 ημέρες αντίστοιχα. Η Γερμανία, που θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες χώρες παραγωγής αυτοκινήτου, έκλεισε τις γραμμές παραγωγής στα διάφορα εργοστάσιά της για 30 ημέρες. Αντίθετα για λίγες ημέρες (15) έκλεισαν τα εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων στη Σουηδία, ενώ επίσης λίγες ημέρες (22) έκλεισαν και τα αντίστοιχα εργοστάσια στην Ουγγαρία.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι θέσεις εργασίας που επηρεάστηκαν από το κλείσιμο των εργοστασίων ήταν τουλάχιστον 1.138.536, χωρίς να υπολογίζουμε τα εκατομμύρια των εργαζομένων που κινούνται γύρω από το χώρο της αυτοκίνησης.

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες να υπάρξει μια αναδιάρθρωση κάποιων εργοστασίων ως προς τις ώρες και τον τρόπο λειτουργίας των εργοστασίων. Όλα αυτά θα εξαρτηθούν πρωτίστως από τη ζήτηση που θα υπάρξει από την αγορά και που μέχρι στιγμής είναι υποτονική.

Ειδήσεις σήμερα: 

Έπρεπε να εφαρμόσουμε πιο σφιχτό lockdown, λέει ο επικεφαλής επιδημιολόγος της Σουηδίας

Ακόμα 8.536 κρούσματα κορωνοϊού στη Ρωσία – 178 νεκροί σε ένα 24ωρο

«Πρόβα» για τους επόμενους μήνες η διαχείριση των 12 κρουσμάτων από Ντόχα

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΤριήμερο δράσεων της Επιτροπής Αγώνα Πολιτών Βόλου
Επόμενο άρθροΑυξημένα τα μέτρα της Τροχαίας για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος