Με την εστίαση κλειστή φαίνεται πως οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να βρίσκουν διεξόδους εντός της οικίας τους χρησιμοποιώντας βέβαια για τις προμήθειες τους το οργανωμένο λιανεμπόριο. Έτσι σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της NielsenIQ στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς υπήρξε κατακόρυφη αύξηση στην κατανάλωση ορισμένων αλκοολούχων ποτών όπως μαρτυρούν οι πωλήσεις που παρακολουθεί η εταιρεία στη λιανική.

Τη μεγαλύτερη αύξηση καταγράφει το ρούμι, οι πωλήσεις του οποίου εκτινάχθηκαν 67,7% απ’ τα ράφια των σούπερ μάρκετ σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Ακολουθεί το κρασί με αύξηση 49,1%, το ουίσκι με 43,6% και οι μπύρες με 27,3%. Μία τάση, που όπως παρατηρεί η NielsenIQ «αποδεικνύει ότι η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων εστίασης έχει αυξήσει την διασκέδαση, αλλά και την κατανάλωση αλκοόλ, εντός του σπιτιού».

Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr

Ειδήσεις σήμερα:

Κονγκό: Τουλάχιστον 10 νεκροί σε διαδηλώσεις εναντίον της αποστολής του ΟΗΕ – Δείτε βίντεο

Βραζιλία: Ξεπέρασαν τους 354.000 οι νεκροί-Επικείμενη έρευνα της Γερουσίας αυξάνει την πίεση στον πρόεδρο



Survivor: Το «κόκκινο» πάρτι και στον… τάκο ο Κώστας Παπαδόπουλος


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

.cnt”, “bottoming”: true, “offTop”: “.header”,”window”: 639 }”>

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΟι μνηστήρες του ΤΧΣ, ο συλλέκτης των «χρυσών ακινήτων» και ο μάνατζερ Θανάσης των 2 εκατομμυρίων
Επόμενο άρθροΗ “βρετανική” μετάλλαξη δεν προκαλεί σοβαρότερα προβλήματα από τον απλό κορωνοϊό