Στην εποχή των social media και των influencer, τα παιδιά, ειδικά στην εφηβεία, είναι ευάλωτα. Ευάλωτα στην τοξικότητα που προωθούν κάποιοι ως «πρότυπο ομορφιάς».

«Πρέπει να είσαι αδύνατη», «τι να κάνεις για να χάσεις γρήγορα κιλά», «πως να ισιώσεις εύκολα τα δόντια σου». Είναι μερικές από τις συμβουλές που μπορεί να δει ένας έφηβος στα social media από ανθρώπους που πλασάρουν ως επιβεβλημένο το να είναι κάποιος αδύνατος, με κοιλιακούς «πλάκα» και με ολόισια δόντια.

«Συμβουλές» που αντί για την ομορφιά, προωθούν μόνο την τοξικότητα. Παραδείγματα υπάρχουν πολλά άλλωστε. Παιδιά που έφτασαν ακόμη και στα άκρα εξαιτίας τους.

«Δεν πεινάς, απλά διψάς». Αυτή είναι άλλη μια πραγματική «συμβουλή» στα social media. Μια «συμβουλή» που μπορεί να οδηγήσει σε εξαιρετικά δύσκολες και δυσάρεστες καταστάσεις.

Είχατε σκεφτεί ποτέ πως ακόμη κι ένα (φαινομενικά) αθώο αντικείμενο όπως η λίμα μπορεί να είναι στοιχείο αυτής της τοξικότητας στα social media; Κι όμως, είναι.

Η ομορφιά είναι το χαμόγελο των παιδιών που έχουν αυτοπεποίθηση. Ομορφιά είναι η καλοσύνη, η αποδοχή, η αγάπη για τον εαυτό μας και τους άλλους.

Ομορφιά σημαίνει αυτοπεποίθηση.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που έκανε το Dove, ένα στα δυο κορίτσια υποστηρίζει ότι οι τοξικές συμβουλές που βλέπει στα social media, ευθύνονται για τη χαμηλή του αυτοπεποίθησή του.

To Dove, μένοντας πιστό στο όραμά του να μετατρέψει την ομορφιά σε πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους, θέλησε να πάρει δράση με έναν τρόπο εκπαιδευτικό και διασκεδαστικό για όλους.

Έτσι δημιούργησε ένα Escape Room όπου γονείς και παιδιά στην εφηβεία είχαν την ευκαιρία να αποδράσουν από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς των social media.

Στο Toxic Advice Escape Room by Dove, γονείς και έφηβοι έζησαν μια διαφορετική εμπειρία απόδρασης, παίζοντας και λύνοντας μια σειρά από συναρπαστικούς γρίφους. Στόχος αυτών των γρίφων; Να φέρουν τους γονείς, αλλά και τα ίδια τα παιδιά, αντιμέτωπους με όλες τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς που συναντούν οι έφηβοι στα social media.

Τελικά, μαζί, έμαθαν να αναγνωρίζουν αυτές τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς που κατακλύζουν τα social media, να αξιολογούν το περιεχόμενο που βλέπουν και να διώχνουν ό,τι τους κάνει να νιώθουν άσχημα.

Και κάπως έτσι, απέδρασαν από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς.

Φεύγοντας από το Escape Room πέρα από αυτά που έμαθαν, γονείς και παιδιά «πήραν» και κάτι ακόμα μαζί τους: τον Οδηγό Αυτοπεποίθησης που δημιούργησε το Dove στο πλαίσιο του «Dove Self-Esteem Project».

Πρόκειται για έναν Οδηγό με όλα τα εργαλεία που χρειάζονται οι γονείς για να αντιληφθούν το πρόβλημα και να βοηθήσουν τα παιδιά να απαλλαγούν από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς που βλέπουν καθημερινά στα feed τους.

Ήταν μια διαφορετική ενέργεια μέσα από την οποία το Dove συνεχίζει τον διάλογο γύρω από την τοξικότητα στα social media αλλά και το δρόμο προς την πραγματική αγάπη και αποδοχή του αυθεντικού εαυτού μας!

Ας κάνουμε όλοι, λοιπόν, ένα καλό «ξεκαθάρισμα» στο feed μας, ώστε να απομακρύνουμε κάθε τοξικό περιεχόμενο που μπορεί να βλάπτει την αυτοπεποίθησή μας.

Εσύ μπορείς να αποδράσεις από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς;

#Dove
#DoveEscapeToxicAdvice
#DetoxYourFeed
#DoveSelfEsteemProject

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΤην Τρίτη εκλέγεται ο νέος Πρόεδρος της ΚΕΔΕ
Επόμενο άρθροΠέθανε 61χρονος Βολιώτης