Τι συμβαίνει με την χρηματοδότηση ναυπήγησης νέων πλοίων

 

H εισηγμένη στο NASDAQ, Top Ships, «χτύπησε» ξανά σε ό,τι αφορά τη χρηματοδότηση του προγράμματος ναυπήγησης νέων πλοίων, κλείνοντας ένα leaseback deal με κινεζική εταιρία για δύο από τα medium range tankers της.

 

H ελληνική ναυτιλία, ανακοίνωσε τη συναλλαγή, ύψους 45,8 εκατ. δολαρίων, στην οποία εμπλέκονται τα 50,000-dwt Eco California (κατασκευής 2019) και (επίσης) 50,000-dwt Nord Valiant (κατασκευής 2016) με την κινεζική εταιρία που ειδικεύεται στο leasing. O CEO της Top Ships, Eυάγγελος Πιστιόλης, ο οποίος πρόσφατα εισέφερε στην εταιρία τέσσερα νέα πλοία από τα ναυπηγεία της Hyundai Mipo, σχολίασε ότι με τη συμφωνία με έναν εξαιρετικά υψηλής ποιότητας χρηματοδότη, ολοκληρώνεται η χρηματοδότηση του στόλου των νεοαποκτηθέντων πλοίων της.

 

H Top Ships διαθέτει έναν στόλο 14 πλοίων, με μέσο όρο ηλικίας τα 1,9 έτη. Έτσι, όχι τυχαία, έχει πετύχει ναυλώσεις άνω των 200 εκατ. δολαρίων, με τα τάνκερ της να χρησιμοποιούνται από τις Stena Bulk, Norden, BP Shipping, Clearlake, Cargill και Shell. H τιμή της μετοχής της διατηρείται σταθερά περίπου στα 1,08 δολάρια (κλείσιμο Παρασκευής) και η κεφαλαιοποίησή της είναι 24,28 εκατ.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΣήμερα το crash test στις αγορές
Επόμενο άρθροNavios Mari-time Holdings: Σταθερότητα μετά την υποβάθμιση