Mπορεί όλο αυτό το διάστημα της κρίσης στην αγορά του ξηρού φορτίου, να έμεινε όρθιος ο Aριστείδης Πίττας, όμως, δεν έχει αποφύγει εντελώς τη φουρτούνα.

 

Πριν από λίγο καιρό ανακοίνωσε το νέο εγχείρημά του με την ίδρυση νέας εταιρίας, της Eurodry, στην οποία εισέφερε το κομμάτι των bulkers, με την Euroseas να κρατά τη δραστηριότητα στα containerships προκειμένου να έχουν μεγαλύτερη επενδυτική ευελιξία μέτοχοι και άλλοι investors.

 

Όμως, φαίνεται πως τα οικονομικά μεγέθη της τελευταίας έμειναν από καύσιμα λόγω των μειωμένων τιμών ναύλωσης και της χαμηλής ναυλωτικής δραστηριότητας για feeder containerships, με τις ζημιές να διαμορφώνονται στα 900.000 δολ. το γ’ τρίμηνο.

 

Mάλιστα, το πλοίο του Akinada Bridge, λόγω των συνθηκών στην αγορά παρέμεινε χωρίς απασχόληση για 17 μέρες, και στη συνέχεια ναυλώθηκε για τη μεταφορά άδειων κοντέινερ επί 40 ημέρες έναντι 3.450 δολαρίων ημερησίως, τιμή πολύ χαμηλή σε σχέση με εκείνες άλλων σκαριών.

 

H απογοήτευση των αναλυτών μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων αποτυπώθηκε και στο ταμπλό της Wall Street, εκεί όπου η μετοχή κατέγραψε «βουτιά» πάνω από 25%.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροTα 3 μυστήρια για το μέλλον του Παναθηναϊκού
Επόμενο άρθροΣε σταθερή πορεία η Diana