Καμπάνιες μεγαλύτερης διάρκειας, με ευελιξία ανάλογα με τη ζήτηση όπως αυτή θα διαμορφώνεται με τους εμβολιασμούς και την εξέλιξη της πανδημίας και στόχευση κυρίως στις παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές αλλά και τις μεγάλες αγορές εκτός Ε.Ε. περιλαμβάνει το «μενού» του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό τη νέα χρονιά.

Το συνολικό κονδύλι που προβλέπεται να διαθέσει ο ΕΟΤ για φέτος αντιστοιχεί στα πέριξ των 20 εκατ. ευρώ, ενώ η καμπάνια θα ξεκινήσει από το Μάρτιο, αφού η πανδημία είναι αυτή που θέτει τους όρους και για το πρώτο, δύσκολο δίμηνο Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου, από την στιγμή που, σύμφωνα με όλες τις προβλέψεις, ο φετινός χειμώνας θα είναι ο πιο δύσκολος πανευρωπαϊκά λόγω της έξαρσης των κρουσμάτων, των απαγορεύσεων στις μετακινήσεις, των μέτρων καραντίνας κ.τ.λ..

Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr

Ειδήσεις σήμερα:

Σε αυστηρό lockdown ο δήμος Αλιάρτου – Συρροή κρουσμάτων μεταξύ πιστών που παρακολούθησαν τη Λειτουργία τα Χριστούγεννα

Γερμανία: Αυστηρότερα μέτρα και παράταση του lockdown αποφάσισε η Μέρκελ

Υποχρεωτικά με επιταγές ή κάρτες οι πληρωμές στις ΔΟΥ

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΠαπαθεοδώρου: «Χάσαμε πολλά ελεύθερα σουτ»
Επόμενο άρθροΜόσιαλος: Σε 10 μέρες θα ξέρουμε αν μπορούμε να πάμε σε άρση της αυστηροποίησης των μέτρων