Πρεμιέρα έκανε χτες το καλάθι του νοικοκυριού με τους καταναλωτές να δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Όπως έγινε γνωστό στα σκαριά είναι μία μεγάλη αλλαγή η οποία θα γίνει από μέρα σε μέρα. Ποια είναι αυτή; Αυτή είναι η τοποθέτηση της τιμής προ «καλαθιού του νοικοκυριού». Με αυτό τον τρόπο οι καταναλωτές θα μπορούν να τσεκάρουν τις διαφοροποιήσεις στις τιμές των προϊόντων, από τη στιγμή που όλες οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα στέλνουν κάθε Τετάρτη πρωί τη νέα λίστα τους με τα προϊόντα.

Η πρεμιέρα χτες του καλαθιού ξεκίνησε με διάφορα ευτράπελα αλλά και με μεγάλο ενδιαφέρον των καταλωτών. Μετά όμως από έρευνα που πραγματοποίησε το Dnews με το καλάθι του νοικοκυριού για Σκλαβενίτη, LIDL, ΑΒ Βασιλόπουλο, My Market, η εικόνα είναι θολή. Γιατί αυτό; Γιατί κάθε εταιρεία είχε την δυνατότητα να βάλει στο καλάθι της όσους κωδικούς προϊόντων ήθελε μεταξύ των 51. Έτσι είδαμε αλυσίδες σούπερ μάρκετ να βάζουν από 52 κωδικούς έως 132.

Όπως είναι φυσιολογικό μία εκτίμηση για το ποια αλυσίδα σούπερ μάρκετ είχε το φθηνότερο «καλάθι του νοικοκυριού» είναι ουσιαστική αλλά θα μπορούσε να πει κάποια και «λίγο πρόχειρη».

 

Προηγούμενο άρθροReuters: Ένα ελληνικό ψηφιδωτό κοσμεί το μετρό Πειραιά και μας μεταφέρει στα βάθη της ιστορίας
Επόμενο άρθροΤζανάκης: Προβληματισμός για το κοκτέιλ γρίπης, κοροναϊού και RSV – «Θα βρουν το ανοσοποιητικό μας ανεκπαίδευτο»